عباسی: می‌توان سازوکاری حرفه‌ای برای نظرخواهی از طرفداران سرخابی‌ها طراحی کرد

محمد عباسی، وزیر پیشین ورزش و جوانان گفت: می‌توان سازوکاری حرفه‌ای و دقیق برای نظرخواهی از طرفداران استقلال و پرسپولیس طراحی کرد.

عباسی: می‌توان سازوکاری حرفه‌ای برای نظرخواهی از طرفداران سرخابی‌ها طراحی کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان در دیدار با گروهی از جوانان و ورزشکاران با بیان اینکه باید از ظرفیت فوتبال به بهترین نحو ممکن استفاده کرد، چرا که جوانان و مردم ایران، عاشق فوتبال هستند، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت فوتبال کشور استفاده کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات اقتصادی تیم‌های فوتبال از جمله تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس با توجه به قدمت و طرفداران میلیونی که در کشور دارند، از مهم‌ترین ظرفیت‌های کشور هستند که باید به‌صورت جدی مورد توجه باشند. ممکن است تیم‌های دیگری همانند دو تیم مطرح پایتخت از امکانات دولتی استفاده کرده باشند، اما مسئله این است که مردم وزارت ورزش و دولت را متولی این دو تیم می‌دانند و طبیعی است که وزارت ورزش باید درباره مشکلات استقلال و پرسپولیس به طرفداران این تیم‌ها پاسخگو باشند.

وزیر پیشین ورزش و جوانان با بیان اینکه، هر نوع تصمیمی درباره اصل و نحوه واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس باید با مشورت و نظرخواهی از طرفداران این دو تیم باشد، گفت: می‌توان سازوکاری حرفه‌ای و دقیق برای نظرخواهی از طرفداران استقلال و پرسپولیس طراحی کرد تا در تصمیم‌گیری درباره سرنوشت این دو تیم نظر طرفداران را لحاظ کرد، چرا که هواداران، صاحبان اصلی این دو باشگاه هستند.

عباسی در پاسخ به این سؤال که شما چه طرحی برای برون‌رفت استقلال و پرسپولیس از مشکلات دارید، گفت: بنده زمانی که در وزارت ورزش بودم با تمام توان از این دو تیم حمایت کردم و اکنون نیز طرحی دقیق و جامع برای تعیین تکلیف کردن وضعیت این دو باشگاه‌ دارم که در صورت حضور در مجلس آینده، آن‌ را طرح و ان‌شاءالله نهایی خواهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان