ارتش سوریه مناطق دیگری را از کنترل تروریست ها خارج کرد

تهران- ایرنا- ارتش سوریه در ادامه عملیات آزاد سازی شهر راهبردی معره النعمان، مناطق دیگری را از کنترل گروه های تروریستی خارج کرد.

ارتش سوریه مناطق دیگری را از کنترل تروریست ها خارج کرد

به گزارش بامداد دوشنبه شبکه خبری المیادین، ارتش سوریه در این عملیات، شهرک بابیلا در مسیر بزرگراه بین المللی حلب-دمشق واقع در شمال معره النعمان را از تروریست ها پس گرفت.

ارتش سوریه همچنین با عبور از جاده «M5»، روستای دانا المعره در شمال معره النعان واقع در حومه جنوبی ادلب را از لوث تروریست ها پاکسازی کرد.

به گزارش منابع سوری، ارتش ضمن پاکسازی شهرک های معر شورین و الزعلانه، روستاهای الغدفه و الدانا در حومه جنوبی ادلب را از لوث  تروریست ها پاکسازی و تلفات سنگینی به نیروها و تجهیزات آنها وارد کرده است.

ارتش  سوریه طی ساعات گذشته عملیات گسترده ای را علیه تروریست های جبهه النصره و گروه ها تروریستی متحد آنها در این منطقه آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه عملیات خود را برای آزادسازی شهر معره النعمان و استان ادلب از چندین محور دنبال می کنند و پس از آزادسازی روستای "معرشمشه" در منطقه "وادی الضیف" در روز شنبه، روز یکشنبه نیز با گروه های تروریستی در این منطقه درگیر شدند.

ارتش سوریه علاوه بر پیشروی به سوی معره النعمان همچنین روز یکشنبه توانست هجوم گروه های تروریستی به محور روستای "سمکه" را که روز شنبه آن را آزاد کرده بود، دفع و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کند.

ارتش سوریه در دو روز گذشته و در عملیات آزادسازی استان ادلب موفق به پاکسازی شهرک ها و روستاهای معرشمارین، تقانه، تل منس، معرشمشه، المسکه، التح و دیر شرقی در حومه جنوبی ادلب شده است.

ارتش سوریه ماه گذشته نیز موفق شد تا ده‌ها روستای نزدیک به معره نعمان را از دست تروریست‌ها پس از پنج سال اشغال آزاد کند.

سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان