لالیگا؛ توقف اتلتیکومادرید مقابل لگانس در متروپولیتانو

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دیداری خانگی از رقابت‌های لالیگا مقابل لگانس تن به تساوی دادند تا روند ناامیدکننده این تیم مادریدی ادامه پیدا کند.

لالیگا؛ توقف اتلتیکومادرید مقابل لگانس در متروپولیتانو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا، از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) تیم‌های اتلتیکومادرید و لگانس در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند. شاگردان دیه‌گو سیمئونه که پنجشنبه شب در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل کولتورال لئونسا دسته سومی تن به شکست 2 بر یک داده بودند و از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند، در این بازی هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند. همچنین در دقیقه 3+90 ایوان کوئِیار از لگانس اخراج شد.

این چهارمین بازی بدون برد روخی‌بلانکو در تمامی رقابت‌ها بود. آنها پس از برتری 3 بر 2 مقابل بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، در دیدار فینال همین جام در ضربات پنالتی مغلوب رئال مادرید شدند، سپس در لالیگا 2 بر صفر مقابل ایبار تن به شکست دادند و در ادامه در جام حذفی اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مقابل لئونسا دسته سومی شکست خوردند.

مردان سیمئونه با این تساوی 36 امتیازی شدند و تغییری در رده چهارمی‌شان در جدول رده‌‌بندی لالیگا حاصل نشد. لگانس هم با 15 امتیاز در مکان نوزدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌هاست.

در ادامه این بازی‌ها امروز و امشب چهار دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:

سلتاویگو - ایبار؛ ساعت 16:30 به وقت تهران
ختافه - رئال بتیس؛ ساعت 18:30
رئال سوسیه‌داد - مایورکا؛ ساعت 21
وایادولید - رئال مادرید؛ ساعت 23:30

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان