لالیگای اسپانیا؛

رئال مادرید به صدر جدول بازگشت

تهران- ایرنا- رئال مادرید با پیروزی برابر رئال وایادولید یک بار دیگر صدر جدول رده بندی لالیگا که مرتب بین این تیم و بارسلونا دست به دست می شود را از حریف پس گرفت.

رئال مادرید به صدر جدول  بازگشت

شاگردان «زین الدین زیدان» در حالی بامداد دوشنبه به دیدار حریف خود رفتند که شنبه شب بارسلونا با نتیجه 2 برصفر مغلوب والنسیا شده و فرصت مناسبی برای بازگشت به صدر جدول به آنان

هدیه کرده بود.

آنان که  برای بازگشت به صدر جدول تنها به یک امتیاز این دیدار نیاز داشتند خود را برای کسب آن  آماده نشان دادند و از همان دقایق ابتدایی نیمه نخست کار را برای حریف سخت نمودند.

تلاش و کوشش آنان سرانجام نتیجه داد و آنان با گلی که به ثمر رساندند مزد زحمات خود را گرفته و رقیب سخت کوش خود را از پیش رو برداشتند.

«ناچو» در دقیقه 78  گل دیر هنگام رئال را درون دروازه وایادولید جای داد و  با این گل پیروزی را برای کهکشانی ها به ارمغان آورد.

ناچو پس از گلزنی برابر وایادولید در آغوش سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها

البته در دقایق پایانی این دیدار نیز بازیکنان وایادولید دروازه «تیبو کورتوا» سنگربان رئالی ها را باز کردند که البته این گل به دلیل خطای بازیکنان این تیم  از سوی داور پذیرفته نشد.

با این شرایط رئال مادرید با کسب هر سه امتیاز این دیدار  46 امتیازی شد و بالاتر از بارسلونای 43 امتیازی در صدر جدول رده بندی لالیگای اسپانیا قرار گرفت.

وایادولید نیز با 22 امتیاز در جایگاه شانزدهم این رقابت ها باقی ماند.

بی شک برتری بامداد دوشنبه رئال مادرید برابر وایادولید، رقابت بازیکنان این تیم با بارسلونا  را در صدر جدول رده بندی لالیگای اسپانیا، دیدنی تر از قبل خواهد کرد.

این 2 تیم در طول فصل جاری بارها صدر جدول را از آن خود کرده و رقابت شانه به شانه ای برای کسب عنوان قهرمانی این فصل با یکدیگر دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان