حاشیه دیدار پرسپولیس - تراکتور؛ اعتراض‌های مکرر شجاعی و الهامی و شعار علیه تبریزی‌ها

اعتراض‌های مکرر سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز باعث توقف ۴ دقیقه‌ای بازی شد.

حاشیه دیدار پرسپولیس - تراکتور؛ اعتراض‌های مکرر شجاعی و الهامی و شعار علیه تبریزی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جو سکوهای ورزشگاه آزادی بعد از افزایش چشمگیر ماموران یگان ویژه از دقیقه 30 به بعد دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تقریبا آرام شد اما این بازیکنان دو تیم بودند که با بازی درگیرانه و اعتراض‌های مکررشان با داور جنجال را از روی سکوها به داخل زمین انتقال دادند.

* مسعود شجاعی که مدام به داور اعتراض می‌کرد در نهایت در دقیقه 40 مسابقه با کارت زرد اکبریان مواجه شد.

* ساکت الهامی در دقیقه 40 در اعتراض به تصمیم داور مبنی بر کارت زرد او به شجاعی بطری آب را محکم به زمین کوبید و باعث تحریک تماشاگران شد. داور چهارم این صحنه را دید و به داور مسابقه اطلاع داد و داور نیز با کارت قرمز سرمربی تراکتور را از روی نیمکت اخراج کرد.

* شجاعی بعد از کارت زردی که داور به الهامی داد به کنار زمین آمد و به شدت به داور چهارم اعتراض کرد و از همبازی‌هایش خواست که زمین را ترک کنند. در این صحنه الهامی هم مدام با پرتاب دست به سمت داور تاکید داشت هرگز نیمکت را ترک نخواهد کرد و این اعتراض‌ها باعث شد که بازی 4 دقیقه‌ای متوقف شود.

* ناظر بازی به همراه مسئولان برگزاری و نمایندگان سازمان لیگ موفق شدند الهامی را راهی رختکن کنند و در این هنگام یکی از هواداران پرسپولیس به سمت الهامی پرتقال پرتاب کرد.

* هواداران تیم پرسپولیس شعارهای تندی علیه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و ساکت الهامی سر دادند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان