لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور راهی رختکن شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس با برتری مقابل تراکتور راهی رختکن شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. در نیمه نخست این دیدار پرسپولیس با گل دقیقه 9 علی علیپور موفق شد به پیروزی یک بر صفر دست یابد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا.

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری.

داور: محمدرضا اکبریان

دقیقه یک: مهدی تیکدری‌نژاد، مدافع تراکتور به دلیل خطا روی وحید امیری در نزدیکی محوطه جریمه تیمش با کارت زرد محمدرضا اکبریان روبه‌رو شد.

دقیقه 3: سانتر مهدی ترابی پس از عبور از روی سر همه بازیکنان به کمال کامیابی‌نیا رسید، اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 4: ضربه ساسان انصاری مهاجم تراکتور از درون محوطه جریمه راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد.

دقیقه 7: مهدی ترابی به دلیل خطا بر روی احسان حاج صفی در زمین پرسپولیس، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 9: علی علیپور روی یک حمله تند و تیز روی پاس وحید امیری در موقعیت خوبی قرار گرفت و پس از استپ سینه توپ را از بالای سر رشید مظاهری تبدیل به گل کرد.

دقیقه 21: فرصت دیگری برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد که توپ ارسالی روی دروازه می‌توانست خطرساز باشد، اما در نهایت این توپ راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 36: شجاع خلیل‌زاده پس از خطایی که روی ساسان انصاری انجام داد، نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و با اشکان دژاگه نیز درگیر شد تا با کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 37: ارسال احسان حاج‌صفی روی ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس، ضربه سر ایمان سلیمی را به دنبال داشت که علیرضا بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به دلیل اعتراض‌های متوالی به داور مسابقه، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 1+45: رضا اسدی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+45: ساکت الهامی، سرمربی تراکتور با توصیه داور چهارم از سوی اکبریان اخراج شد که این مسئله اعتراض تراکتوری‌ها را به دنبال داشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان