املاک مازاد و تسهیلات لازم برای توسعه مدارس غیردولتی اختصاص یابد

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: برای توسعه مدارس غیر دولتی باید برخی املاک مازاد آموزشی برای تأسیس این مدارس و تسهیلات لازم در اختیار مؤسسان قرار بگیرد.

املاک مازاد و تسهیلات لازم برای توسعه مدارس غیردولتی اختصاص یابد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجتبی زینی‌وند در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از آنجایی که مطابق برنامه ششم توسعه باید 15 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش مدارس غیر‌ دولتی قرار بگیرند، لازم است آموزش و پرورش استان‌ها برای تحقق این امر برنامه مدونی داشته باشند و املاک مازاد آموزشی در اختیار مؤسسان مدارس غیردولتی قرار بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر میانگین حضور دانش‌آموزان در مدارس غیر‌دولتی در کشور 11.83 درصد و این آمار در استان هرمزگان حدود 10 درصد است.

زینی‌وند تحقق این امر را داشتن برنامه‌ریزی و قرار دادن مشوق‌هایی برای تأسیس مدارس غیردولتی دانست و گفت: بخشی از کار، درون‌سازمانی است که ادارات آموزش و پرورش باید ذهنیت جامعه را در مورد مدارس غیر‌دولتی روشن سازند و شرایطی را فراهم کنند تا روند آموزشی و پرورشی این مدارس بیش از پیش ارتقاء یابد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: برای توسعه مدارس غیردولتی باید برخی املاک مازاد آموزشی برای تأسیس این مدارس و تسهیلات لازم در اختیار مؤسسان قرار بگیرد که در این زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های عضو شورای آموزش وپرورش هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان