آقای ظریف! واقعیت‌ها را ببینید و از مردم عذرخواهی کنید

شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: آقای ظریف! واقعیت‌ها را ببینید و در محضر ملت عزیز، از مصاحبه ترس‌آلوده خود عذرخواهی کنید.

آقای ظریف! واقعیت‌ها را ببینید و از مردم عذرخواهی کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه کشور در مصاحبه با یک نشریه خارجی واکنش نشان داد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

 مصاحبه وزیر محترم خارجه کشورمان با نشریه آلمانی اشپیگل بعد از ترور ناجوانمردانه و دولتی آشکار دولتمردان امریکا، مبنی بر امکان مذاکره باعث تعجب و حیرت فراوان اساتید دانشگاهی شد.

در این باره چند نکته را انذار می‌دهیم: 

آقای ظریف گفته‌اید: « دولت ترامپ می تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد. ما هنوز پای میز مذاکره هستیم...» اگر ستونهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای «عزت، حکمت، مصلحت» بنا شده‌اند مصاحبه شما قابل ارجاع به کدامیک از این سه اصل است؟ اینکه بعد از ترور سید الشهدای مقاومت سردار سلیمانی هنوز هم از مذاکره دم می زنید نه تنها برخلاف عزت که ناشی از ترس و احساس حقارت و ذلت است و حتی حکیمانه هم نیست. اگر بحث ترس از جنگ بود که مردم درخواست انتقام نمی‌کردند و ایران اسلامی دلاورمردانه پایگاه عین الأسد را موشک باران نمی‌کرد و سیلی محکمی به گوش استکبار نمی زد. 

 چرا واقعیتهای میدانی موجود را نمی‌بینید و بر مبنای واقعیت‌ها تحلیل نمی‌کنید؟ مگر ندیدید آمریکای بدعهد عمدا از برجام خارج شد و برخلاف توافق، تحریمهای جدیدی بر کشورمان وضع کرد؟ آیا ندیدید ترامپ چطور وقیحانه و برخلاف همه قوانین بین المللی دستور ترور داد و به آن افتخار کرد؟   

آیا عکس العمل ملت بزرگ ایران را ندیدید؟ آیا ندیدید ده ها میلیون نفر در شهرهای مختلف کشور و خارج از کشور در تشییع باشکوه سردار بین المللی مقاومت شرکت کردند و درخواست انتقام از خون شهید را از نظام مطالبه کردند؟ اگر شما وزیر خارجه این مردم هستید در کجای مصاحبه و بیان شما این مطالبه مردمی منعکس شد؟

اعلام آمادگی شما مبنی بر مذاکره، پیام روشنی به غرب داده و ادبیات شما را ناشی از ترس و عقب‌نشینی تحلیل خواهد کرد. عجیب است که رفتار گرگ را ندیدید و از آن درس نگرفتید؟ آقای ظریف! هنوز بیش از سه هفته از ترور دولتی نماد عزت و اقتدار ایرانیان نگذشته است و باز وااسفا که شما به امید توبه ترامپ نشسته اید؟!! فاین تذهبون؟ 

آقای ظریف! همچون ملت شریف و قهرمان ایران، از رجزخوانی و کید شیطان بزرگ نترسید، همانطور که سردار دلها نترسید. استیصال امریکایی‌ها بعد از موشک باران پایگاه عین السد را هم ببینید. مخفی کاری آنها در اعلام اخبار ناشی از این حمله را ببینید. آقای ظریف! واقعیت‌ها را ببینید و در محضر ملت عزیز، از مصاحبه ترس آلوده خود عذرخواهی کنید. 

آقای ظریف! این آیه شریفه را سرلوحه هر نوع موضع‌گیری در قبال امریکا قرار دهید که «انّ اوهن البیوت لبیت العنکبوت». آقای ظریف! بدانید که اعتقاد ملت بزرگ ایران اینست که ترامپ موفق به توبه نخواهد شد، چون توبه گرگ مرگ است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان