اجازه هیچ تعرضی را به دشمنان نخواهیم داد

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: وظیفه اصلی ما رصد دشمنان و ترفندهای آنان است و اجازه هیچ تعرضی را در مرزهای کشور به آنها نخواهیم داد.

اجازه هیچ تعرضی را به دشمنان نخواهیم داد

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز دوشنبه در نخستین جلسه کمیته ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد افزود: آمریکا و دشمنان هیچگاه نتوانستند به اهداف خود برسند و با توجه به حمایت خود از سلطنت طلب‌ها و فتنه گران، همیشه شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اظهار داشت: برای تحقق بخشیدن به گام دوم انقلاب همچنان باید عزم ملی و اراده قوی ادامه داشته باشد.
وی در باره برنامه نیروهای مسلح در خراسان رضوی طی دهه فجر امسال گفت: رژه نیروهای مسلح روز 12 بهمن و نورافشانی در جبل‌النور کوهسنگی مشهد در شب 22 بهمن از جمله برنامه های نیروهای مسلح در دهه فجر امسال است و رژه موتورسواران نیروهای مسلح نیز روز 12 بهمن از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا میدان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

امیر آذریان افزود: گلباران مزار شهدا، اعزام سخنرانان نظامی به مراکز علمی و دانشگاهی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در روز 19 بهمن به مناسبت روز نیروی هوایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری صبحگاه مشترک از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان