زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شد

سومین مرحله حمایت معیشتی فردا شب (سه شنبه) به حساب ۱۹ میلیون خانوار واریز می‌شود.

زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت 24 فردا شب (8 بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله 757 هزار و 324 خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد. بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به 18 میلیون و 997 هزار و 96 خانوار رسیده است.

طبق اعلام وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

اما طبق آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس قرار بر این است که از سال آینده پرداخت یارانه نقدی و معیشتی طی یک مرحله انجام شده و به ازای هر نفر 72 هزار تومان پرداخت شود.

223229

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان