ازار به دربی مادرید نمی‌رسد

ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید کهکشانی‌ها را در مصاف با رقیب همشهری همراهی نخواهد کرد.

ازار به دربی مادرید نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ادن ازار هافبک بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید که این روزها به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب کهکشانی‌ها است، بازی بعدی تیمش در لالیگا را هم از دست خواهد داد.

ازار با وجود از سر گرفتن حرکات پا به توپش، امروز (دوشنبه) با دیگر بازیکنان رئال مادرید تمرین نکرد و ظاهراً زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم هم عجله‌ای برای برگرداندن او ندارد و برنامه‌اش آماده کردن ستاره سابق چلسی برای حضور در مصاف با منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

ازار روز 26 نوامبر (دو ماه پیش) در بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و از آن موقع خانه‌نشین بوده است. او در روزهای اخیر حرکاتش را افزایش داده و از امروز هم تمرینات پا به توپش را از سر گرفته است.

رئال مادرید چهارشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان ساراگوسا خواهد و بود و شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو از اتلتیکومادرید پذیرایی خواهد کرد. این تیم بعد از دربی سه بازی دیگر در لالیگا به ترتیب مقابل اوساسونا (خارج از خانه)، سلتاویگو (در خانه) و لوانته (خارج از خانه) دارد و هفتم اسفند در سانتیاگو برنابئو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان