آخرین وضعیت پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت دیدار لغو شده تیم‌های شهرداری تبریز و بادران ارائه کرد.

آخرین وضعیت پرونده دیدار شهرداری تبریز - بادران از زبان محمودزاده

فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره لغو دیدار روز گذشته (دوشنبه) تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و بادران و اینکه نتیجه این بازی چه خواهد شد، اظهار داشت: ما پرونده این بازی را براساس مستندات ناظر مسابقه و ناظر داوری، به کمیته انضباطی ارسال کردیم و این کمیته هم پس از بررسی گزارش‌های این ناظران، نتیجه را اعلام خواهد کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود نتیجه بازی شهرداری تبریز - بادران به سود تیم تهرانی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: کمیته انضباطی در حال بررسی این پرونده است و اظهارنظر ما در این زمینه یک نوع دخالت محسوب می‌شود. ناظر داوری و ناظر مسابقه، گزارش‌های لازم را نوشته‌اند و ما هم پرونده را به کمیته انضباطی ارائه کردیم، اما اظهارنظر قبل از صدور حکم درست و قانونی نیست.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال درباره بازگشت اعضای تیم بادران به تهران و اینکه چرا بازی امروز برگزار نشد، خاطرنشان کرد: بحث بازگشت بادران مطرح نیست و اینجا تصمیم و گزارش ناظر مسابقه و ناظر داوری مهم است. هیچ تیمی نمی‌تواند از تصمیم این ناظران عدول کند و هر موضوعی براساس تصمیم آنها جلو می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان