بازگشت ذوب‌آهن در قطر؛ جزو ۵ بازی به‌ یاد ماندنی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

برتری تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الغرافه در قطر از نگاه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از بازی‌های به‌یادماندنی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شده است.

بازگشت ذوب‌آهن در قطر؛ جزو 5 بازی به‌ یاد ماندنی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری مرحله نهایی پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تکمیل تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی، پنج دیدار به‌یادماندنی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کرد که برتری فصل گذشته 3 بر 2 ذوب‌آهن ایران در خانه الغرافه قطر، یکی از این بازی‌هاست.

AFC درخصوص این بازی نوشت: در این مسابقه بازگشت چشمگیر ذوب‌آهن ایران را شاهد بودیم. این تیم با وجود اینکه با دو گل از حریفش عقب بود، به بازی برگشت و به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. الغرافه قطر گل نخست را ابتدا توسط احمد علاءالدین به ثمر رساند و سپس مهدی طارمی پیش از پایان نیمه نخست، اختلاف را دو برابر کرد.

صحبت‌های علیرضا منصوریان در بین دو نیمه، بازیکنان ذوب‌‌آهن را بیدار کرد. این تیم دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم توسط کریستین اوساگونا به گل رسید. ارسلان مطهری در دقیقه 63 با ضربه سر، بازی را به تساوی کشاند و 11 دقیقه به پایان مسابقه، بازگشت ذوب‌آهن تکمیل شد. دفاع الغرافه باز هم روی ارسال‌های هوایی ذوب‌آهن تسلیم شد. جایی که ضربه سر اوساگونا به محمد نژادمهدی رسید و ضربه سرضرب این بازیکن، برتری چشمگیری برای ذوب‌آهن رقم زد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان