توضیحات حاجی میرزایی به نمایندگان درباره نظام رتبه بندی معلمان در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش از قول وزیر آموزش و پرورش برای حل ایرادات و ابهامات نظام رتبه بندی معلمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

توضیحات حاجی میرزایی به نمایندگان درباره نظام رتبه بندی معلمان در مجلس

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در این جلسه مسئولانی از وزارت ارتباطات گزارشی درباره زمان و نحوه  پرتاب ماهواره ظفر به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی با بیان اینکه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه کمیسیون آموزش به سوالات 4 تن نمایندگان پاسخ داد، افزود: وزیر توضیحاتی را پیرامون سوالات نمایندگان ارائه کرد که برخی از نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر قانع شدند و برخی نیز به وزیر فرصت دادند تا محور‌های سوالات را بررسی و مشکلات را برطرف کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بررسی تحقیق و تفحص از پارک‌های علم و فناوری کشور و همچنین طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی کشور و دستاوردهای این سازمان  در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت که به دلیل اینکه جلسه حد نساب لازم را نداشت، رأی‌گیری در باره آنها به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه بررسی لایحه رتبه بندی معلمان نیز در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت، گفت: وزیر در باره لایحه مذکور توضیحاتی را ارائه کرد که نمایندگان ابهامات و ایراداتی دراین باره مطرح کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس اضافه کرد:نمایندگان معتقد بودند که بر اساس سوابق معلمان به آنها امتیاز داده می‌شود و شاخص‌ها محل سوال است. همچنین نمایندگان معتقد بودند  که شاخص‌ها چندان روشن نیست و باید حتما این شاخص‌ها مشخص و روشن شود تا هر معلم با بررسی آنها بداند که آیا به حق خود رسیده یا خیر، و وزیر دراین جلسه قول پی‌گیری موضوع و حل مشکل را داد.

انتهای‌ پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان