هواپیمای خارج شده از باند در ماهشهر به فرودگاه منتقل شد

آبادان ،- ایرنا - فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: هواپیمای شرکت کاسپین‌ که صبح دوشنبه در بزرگراه بندر ماهشهر به بندر امام خمینی فرود آمده بود به فرودگاه ماهشهر منتقل شد.

هواپیمای خارج شده از باند در ماهشهر به فرودگاه منتقل شد

محسن بیرانوند بامداد سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه امکانات شهرستان ماهشهر از صبح دوشنبه برای جابجایی هواپیمای خارج شده از باند بسیج شدند.

وی افزود: با تلاش سایر ارگان ها امکان جابجایی هواپیما در مسیر منتهی به فرودگاه فراهم شد و این هواپیما پس از 19 ساعت به فرودگاه منتقل شد.

فرماندار ماهشهر گفت: از زمان بروز این حادثه ستاد مدیریت بحران شهرستان ماهشهر با حضور معاونان امنیتی و عمرانی استانداری خوزستان طی چند نوبت برگزار شد تا موانع جابجایی هواپیما به فرودگاه برطرف گردد.

پرواز شماره 6936 تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت 6:35 دقیقه دوشنبه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود در هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد. این هواپیما از نوع بوئینگ MD با 136  مسافر در ساعت 7:30 بر باند فرودگاه ماهشهر فرود آمد.

هواپیمای حادثه دیده 144 سرنشین، شامل 136 نفر مسافر و هشت نفر خدمه داشت.

فرودگاه ماهشهر فرودگاه اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان، در جنوب خوزستان واقع است.

به گفته رضایی مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، این هواپیما نقص فنی نداشته و زمانی که در باند فرودگاه ماهشهر به زمین نشست، پس از لندینگ از باند خارج شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان