ایران آماده همکاری با کشورهای منطقه جهت مقابله با معامله قرن است

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای، نسبت به طرح پیشنهادی معامله قرن از سوی ترامپ واکنش نشان داد.

ایران آماده همکاری با کشورهای منطقه جهت مقابله با معامله قرن است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت وزارت امور خارجه ایران، ایران مخالفت خود را با معامله قرن اعلام داشت. 

در این بیانیه آمده است: صرف نظر از اختلافات با برخی کشورهای منطقه آماده همکاری در هر سطحی برای مقابله با این توطئه بزرگ ضد کیان امت اسلامی هستیم.

عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به "معامله قرن" را "خیانت قرن" در حق مردم فلسطین توصیف کرد و خواستار مقابله دولت ها و ملت های آزاده منطقه و جهان با این طرح ننگین شد. 

 سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به فوریت و اهمیت مساله فلسطین و توطئه عظیمی‌که پشت سر به اصطلاح معامله قرن ضد امت اسلامی نهفته است، آمادگی دارد تا صرف نظر از اختلافات خود با برخی کشورهای منطقه که بسیاری از این اختلافات برساخته غاصبان قدس شریف و معامله گران حیثیت، آبرو و ناموس مسلمانان است، برای وحدت جهان اسلام و به منظور مقابله با توطئه بزرگی که کیان امت اسلامی را به خطر افکنده است در هر سطحی همکاری نماید.

گفتنی است، معامله قرن اصطلاحی سیاسی است و به طرحی گفته می‌شود که از سوی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در چارچوب روند به اصطلاح «صلح» میان دولت فلسطین و رژیم صهیونیستی ارائه شد و جرد کوشنر، معاون وی مسئول این معامله است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان