زیدان: بازی تک حذفی عالی است/ باید مقابل ساراگوسا عالی باشیم

زین‌الدین زیدان به دشواری بازی تیمش در زمین رئال ساراگوسا واقف است.

زیدان: بازی تک حذفی عالی است/ باید مقابل ساراگوسا عالی باشیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال ساراگوسا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ادعا کرد با شیوه تک بازی شدن این مسابقات کاملاً کنار آمده است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ابتدا اظهار داشت: بازی بسیار سختی است. ساراگوسا برای صعود به لالیگا می‌جنگد و در دسته دوم فرم خوبی نشان داده است. بازیکنان آنها را می‌شناسیم و باید با حداکثر تمرکز و انضباط به مصاف آنها برویم. قبل از حمله، موظفیم خوب دفاع کنیم و ما در این زمینه عالی هستیم. باید وجهه خوبی از خود به نمایش بگذاریم، چون تنها با ارائه تمام توان می‌توانیم نتیجه مثبتی از بازی بگیریم. وقتی من لباس  رئال مادرید را به تن می‌کنم، می‌خواهم بازیکنانم  در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. این یک بازی در چارچوب جام حذفی  است و مایلیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. مطمئنم در زمین خوب عمل خواهیم کرد.

«رئال مادرید 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد، اما در جام حذفی زیاد قهرمان نشده است.»،‌ وی با بیان این جمله افزود: تک بازی شدن جام حذفی  را دوست دارم. این کارآمدتر است. می‌دانید همه چیز در پایان یک بازی مشخص می‌شود. ما خود را با این شیوه هماهنگ می‌کنیم. بازی تک حذفی عالی است. در فرانسه به این نوع بازی‌ها عادت داشتم.

زیدان در مورد احتمال حضور گرث بیل در ترکیب اصلی رئال مادرید تصریح کزد: وقتی ترکیب تیمم را برای بازی مقابل ساراگوسا اعلام کنم، خواهید دید بیل بازی می‌کند یا نه. همه دوست دارند بازی کنند. تقریباً همه بازیکنان به بهترین فرم خود بازگشته‌اند. 

وی با اشاره به سبک بازی تیمش گفت:‌ نمی‌دانم هواداران در برنابئو دوست دارند در یک بازی هزار  پاس ببینند یا نه. هر تیم سبک خاص خود را دارد. من در برنابئو بازی کرده‌ام و می‌دانم تنها خواسته هواداران این است که بازیکنان تمام توان‌شان را به کار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد بازگشت ادن ازار به ترکیب تیمش هم خاطر نشان کرد: ازار به تمرین برگشته است، اما هنوز با گروه تمرین نمی‌کند. این هفته می‌بینیم پزشکان  چطور وضعیتش  را مدیریت می‌کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان