سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر مسیر دشواری ممکن است/ خوشحالم از اینکه تمام مشکلات را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان تأکید کرد تیمش برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام مشکلات را شکست داده است.

سرآسیایی: شاگردانم ثابت کردند گذر از هر مسیر دشواری ممکن است/ خوشحالم از اینکه تمام مشکلات را شکست دادیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، مجتبی سرآسیایی درباره پیروزی تیمش برابر السیلیه قطر گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از این همه فشار و تحمل مشکلات مختلف، شرمنده مردم خوب ایران، به ویژه خراسانی‌ها نشدیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم ثابت کردند با همدلی و مدد گرفتن از امام رضا (ع) گذر از هر مسیر دشواری ممکن است. خوشحالم که توانستیم با تمرکز بالا در تمام این ماراتن سخت، از سد السیلیه هم عبور کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان همچنین خاطر نشان کرد: روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و می‌دانستیم که اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، از آمادگی لازم برخورداریم. تمام بازیکنان برای رسیدن به این برد باشکوه و صعود به مرحله گروهی از جان مایه گذاشتند و شایسته تقدیر هستند.

سرآسیایی با تمجید از سنگربان تیمش گفت: رحمتی یکی از گلرهای بزرگ ایران است و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتی او پیش از زدن ضربات پنالتی، با توجه به فیزیک دروازه‌بان السیلیه قطر، نکات خیلی خوبی را به بازیکنان تیم گفت.

 

وی تصریح کرد: باید از حمیداوی، مالک باشگاه نیز تشکر کنم که در طول این مسیر سخت، همواره دلگرمی می‌داد و با کمک او توانستیم، با تمرکز بالا وارد زمین شویم و پیروز به ایران عزیزمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی خراسان در مورد دیدارهای آتی تیمش نیز یادآور شد: نباید دیگر به این پیروزی‌ها فکر کنیم و از فردا تمام تمرکزمان باید معطوف به لیگ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. مسیر دشواری داریم و از تمام هواداران می‌خواهم که همچون گذشته یاورمان باشند.

سرآسیایی در خاتمه گفت: دیدید که چه مشکلات عجیبی سر راه ما سبز شد‌. از اتهام ناامنی در ایران که واهی و دور از ذهن بود تا تأخیر عجیب روز دوشنبه در مسیر رسیدن به دوحه و البته عدم امکان استفاده از دو خرید خوب زمستانی‌مان، اما از اینکه تمام مشکلات را شکست دادیم، خوشحالم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان