معاون پارلمان عراق: ترامپ از ضعف اعراب برای اعلام معامله قرن استفاده کرد

بغداد – ایرنا – معاون پارلمان عراق سه شنبه شب گفت که اعلام جزئیات معامله قرن توسط ترامپ و نتانیاهو در این زمان مشکوک، منجر به تنش های جدید و فروپاشی همه نشانه های صلح و امنیت در منطقه خواهد شد.

معاون پارلمان عراق: ترامپ از ضعف اعراب برای اعلام معامله قرن استفاده کرد

«حسن کریم الکعبی» با انتشار بیانیه ای در واکنش به اعلام جزئیات معامله قرن افزود: ترامپ از ضعف دولت های عربی و نبود وحدت نظر در میان سران کشورهای عربی و اسلامی، برای موضوع های مهم و اساسی منطقه و جهان اسلام استفاده کرد.
معاون اول رییس پارلمان عراق با ابراز تاسف از حضور سفیران کشورهای امارات، عمان و بحرین در مراسم اعلام و رونمایی از معامله آمریکایی اسرائیلی قرن در کاخ سفید، از همه رهبران عرب و مسلمانان، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست تا موضع محکم و یکپارچه ای در قبال این معامله اتخاذ کنند و آن را نپذیرند مگر با استقلال کامل فلسطین و تاسیس دولت به پایتخت قدس شریف. 
الکعبی گفت: ما مجددا تاکید می کنیم که باید در برابر فعالیت های آمریکایی صهیونیستی بایستیم همان گونه که در کنفرانس شورای همکاری های اسلامی در مراکش و پیش از آن در کنفرانس بین المللی اتحادیه پارلمان‌ها در ژنو تاکید کردیم راهکار حل عادلانه مساله فلسطین تشکیل دولت فلسطین در پایتخت آن (قدس) و بازگشت پناهندگان به سرزمین خود است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان