داستان دختر نوجوانی که می‌خواست با کسی حرف بزند

ایبنا نوشت: نوجوانان می‌توانند در تعطیلات آخر هفته رمان «با بچه‌ها که کسی حرف نمی‌زند» نوشته کی‌رستن بویه را بخوانند و با مشکلات خانوادگی یک دختر نوجوان آشنا شوند.

داستان دختر نوجوانی که می‌خواست با کسی حرف بزند

نوجوانان می‌توانند در تعطیلات آخر هفته رمان «با بچه‌ها که کسی حرف نمی‌زند» نوشته کی‌رستن بویه که به‌تازگی با ترجمه کتایون سلطانی از سوی بخش کودک و نوجوان نشر چشمه (کتاب چ) منتشر شده، را بخوانند و با مشکلات خانوادگی دختر نوجوانی که می‌خواهد با کسی حرف بزند، آشنا شوند.
 
نویسنده این کتاب، در 26فصل، زندگی دختری به نام شارلوته و خانواده‌اش را برای بچه‌های گروه سنی (ج) به تصویر می‌کشد که زندگی خوب و آرامی در روستا دارند تا اینکه کم‌کم مامان شارلوته، غمگین و افسرده گوشه‌ای دراز می‌کشد و به کارهای خانه رسیدگی نمی‌کند و شروع به پیچیدن به پروپای دخترش می‌کند و سرش فریاد می‌کشد. بابای شارلوت هم از این‌ وضع عصبانی است. بین بابا و شارلوت این‌سوال مطرح می‌شود که برای مامان چه اتفاقی افتاده است؟ شارلوت به این‌نتیجه می‌رسد که باید درباره مشکل خانواده‌اش با کسی حرف بزند اما کسی که با بچه‌ها حرف نمی‌زند.
 
بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه (کتاب چ)، کتاب «با بچه‌ها که کسی حرف نمی‌زند» را در 148 صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت 24 هزار تومان منتشر کرده است.

241241

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان