مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:برخی اقدامات فردی و غیر تشکیلاتی را تایید نمی کنیم

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: برخی اقدامات فردی و غیر تشکیلاتی اعضای شوراهای بسیج دانشجویی را تایید نمی کنیم و تذکراتی نیز به آنان داده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:برخی اقدامات فردی و غیر تشکیلاتی را تایید نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، علی پور میرزایی  در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان با بیان اینکه برخی از اعضا به دلیل اقتضاع سنی و دانشجویی اقداماتی را در زمان سفر ریاست جمهوری به استان صورت داده اند که مورد تایید سازمان نیست، اظهار کرد: این اقدامات را تایید نمی کنیم و معتقدیم می بایست شان مقام دولتی و نظام همواره حفظ شود.
وی در ادامه به رسالت های اصلی این سازمان اشاره کردو افزود: کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه ای که برای اجرایی شدن آن پنج گام در نظر گرفته شده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد نخستین گام این مهم را شناخت مسئله عنوان و تاکید کرد: حل مسئله، هسته‌های گفتمان سازو مطالبه گر، هسته‌های دانشجویی و هسته‌های اقدام میدانی از بخش های دیگر نهضت مسئله محوری است.
وی با بیان اینکه تلاش داریم پایان‌نامه‌های دانشجویی با ایجاد جنبشی در بین دانشجویان حول مسائل و مشکلات استان تدوین شود، تصریح کرد: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند عناصر انقلابی، مؤمن و متخصص که بتوانند پاسخگوی مسائل نظام باشند را تربیت کنند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه در راستای مسئله محوری، شبکه استان‌های یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان ساماندهی شده است، گفت: این شبکه به بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با چهار استان ذکر شده پرداخته و برای آنها راه حل پیشنهاد می کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان