علاوه بر ممنوعیت حمل و نقل میان دوکشور؛

قزاقستان تا اطلاع بعدی چینی‌ها را به این کشور راه نمی‌دهد

مسکو - ایرنا - کمیسیون مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا در قزاقستان در ادامه افزایش گسترش این بیماری کشنده در چین، ورود اتباع چینی و هرگونه حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی با این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

قزاقستان تا اطلاع بعدی چینی‌ها را به این کشور راه نمی‌دهد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در اطلاعیه ای که توسط بخش مطبوعاتی دولت قزاقستان منتشر شد، آمده است: از امروز چهارشنبه صدور ویزا برای شهروندان چینی به عنوان بخشی از تلاش دولت قزاقستان برای مقابله به شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در می‌آید.

همچنین گفته شده است: هرگونه خدمات برای تردد مسافر با اتوبوس، قطار یا هواپیما میان دو کشور از امروز به حالت تعلیق در آمده است.

بر اساس گزارش کمیته ملی بهداشت و سلامت چین در 24 ساعت گذشته 1459 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 31 استان چین شامل مناطق خودمختار و شهرهای تابع مرکز تأیید شده است که حال 263 تن از آنان وخیم و بحرانی است.

همچنین در 24 ساعت گذشته 26 مورد مرگ نیز ثبت شده است که از این تعداد 25 مورد در استان «هو بیِ» و یک مورد در استان «هو نان» بوده است علاوه بر این در 24 ساعت گذشته 43 نفر هم درمان و مرخص شده و سه هزار و 248 نفر هم مشکوک به احتمال کرونا جدید ثبت شده است.

تا بامداد امروز چهارشنبه در مجموع ابتلای پنج هزار و 974 به کرونا از 31 استان سرزمین اصلی چین از جمله یک هزار و 239  مورد وخیم و بحرانی به کمیته ملی بهداشت و سلامت چین اعلام شده است.

ویروس کرونا همچنین تا بامداد امروز چهارشنبه باعث مرگ 132 تن شده است و 103 مورد هم درمان شده اند در حال حاضر در مجموع 9 هزار و 239 تن به ابتلا به این بیماری مشکوک هستند.

تا کنون وضعیت سلامتی 65 هزار و 537 نفر که با بیماران ارتباط نزدیک داشته اند، بررسی شده است از این تعداد 59 هزار و 990 نفر تحت نظارت پزشکی قرار گرفته و 1604 نفر هم از نظارت و قرنطینه پزشکی مرخص شده اند.

علاوه بر این، تا به حال 8 مورد در منطقه اداری ویژه هنگ کنگ، 7 مورد در منطقه اداره ویژه ماکائو و 8 مورد در جزیره تایوان گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان