جانشین رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی خبر داد:

درخواست ۲۰۰ هزار دانش‌آموز برای عنوان پاسدار افتخاری

تهران-ایرنا- جانشین رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: ۲۰۰ هزار دانش‌آموز از مدارس سراسر کشور برای داشتن عنوان پاسدار افتخاری به منظور ادامه راه سردار شهید قاسم سلیمانی درخواست داده‌اند.

درخواست 200 هزار دانش‌آموز برای عنوان پاسدار افتخاری

مجتبی باستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، درباره پویش دانش‌آموزی «من یک سلیمانی هستم» اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی توسط استکبار جهانی فضاهای دانش‌آموزی به دنبال گرامیداشت یاد و نام این شهید هستند، در واقع نسل دانش آموزان متوجه شدند که دشمنان اصلی خود را شناختند.

سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی عراق و هشت تن دیگر از همراهان آنها 13 دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

باستان شهدا را الگوهای ملی جامعه بیان کرد و افزود: دانش آموزان در تمامی مدارس همواره به دنبال یافتن علت ترور و شهادت شهدا از جمله سردار سلیمانی هستند، از این رو پویش «من یک سلیمانی هستم» در میان دانش آموزان راه اندازی شد.

جانشین رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه همه ما مانند سردار سلیمانی در مقابل استکبار جهانی به نام آمریکا قرار داریم، عنوان کرد: با توجه به مقابله آمریکا با دین، هستی و فرهنگ کشور، این پویش متناسب با نیازهای اساسی و بومی هر مدرسه از روز 13 دی بلافاصله پس از شهادت سردار سلیمانی آغاز شد.

باستان ادامه داد: این پویش در واقع با 13 زیر مجموعه و با هشتک «من یک سلیمانی هستم» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. همچنین 110 دانش آموز از مدارس سراسر کشور طوماری امضا کردند که در آن گفته شده راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند.

به گفته وی، نوشتن دلنوشته‌های دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به شهید سردار سلیمانی، همچنین تولید 7 هزار عکس و فیلم دانش‌آموزی با محتوای تداوم راه سردار سلیمانی از دیگر اقدامات موثر دانش‌آموزان در پویش من یک سلیمانی هستم.

جانشین رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور یادآور شد: قرائت  قرآن در واحدهای بسیج دانش‌آموزی، خواندن بیانیه در صف صبحگاهی و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت از دیگر اقدامات دانش‌آموزی در این پویش بود.

باستان 14 میلیون و 770 هزار دانش‌آموز را بسیجی خواند و گفت: تمامی دانش‌آموزان در آینده به کشور خدمت می‌کنند، از این رو از همه دانش‌آموزان در خواست شده که روز 22 بهمن ماه در راهپیمایی ملی، تصویری از تداوم راه شهدای انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان