مهرنشینان پردیس میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام شدند

تهران- ایرنا- در سالروز شهات حضرت زهرا(س)، مهر نشینان پردیس در فاز ۸ میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام در مقبره الشهدای این فاز شدند.

مهرنشینان پردیس میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام شدند

به گزارش ایرنا، شب گذشته مراسم وداع با شهدای گمنام بعد از اذان مغرب در میان حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهید دوست در محل مقبره الشهدای پردیس برگزار و صبح امروز پیکر مطهر شهدای معزز از مقابل پارک شهریار تا میدان امام(ره) پردیس با حضور مردم، مسئولان و با نوحه سرایی و مداحی تشییع شد.

پیکر مطهر شهدای گمنام در میان اشک و آه و نوحه سرایی مادران و پدران شهید و سایر مردم شهر پردیس بر روی دست های مردم در حالی تشییع شد که زن و مردم و پیر و جوان گریان، دست‌های خود برای تبرک و تیمن به تابوت شهدا می رساندند.

پیکر مطهر دو شهید گمنام در میان نوحه سرایی و قرائت قرآن و لالایی خوانی مادر شهیدی که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز چشم انتظار پیکر فرزند شهید 15 ساله خود است، در مقبره الشهدای فاز 8 مسکن مهر پردیس به خاک سپرده شد.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم متدین و ولایی شهرستان در روز شهادت حضرت فاطمه (س) میزبان دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس هستند.

عبدالعظیم رضایی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در این مراسم با اشاره به درخواست و مطالبه به حق ساکنان فاز 8 پردیس خاطر نشان کرد: ساکنان فازهای جدید مسکن مهر به حق  نیازمند یک پایگاه معنوی، مذهبی، ارزشی و انقلابی بودند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با پی گیری‌های انجام شده، سهمیه تدفین دو شهید گمنام از سوی اداره کل حفظ ارزشها به این فاز تخصیص داده شد.

رضایی ابراز امیدواری کرد تا با ولایتمداری، تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا بتوانیم پیام آنها را به معنای واقعی درک کنیم و به وظیفه الهی و ارزشی خود عمل کنیم .

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان