بارش برف مناطق جنوبی و غربی اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان- ایرنا- بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، موج ناپایدار ضعیفی از روی استان عبور می‌کند و از این رو شامگاه چهارشنبه در مناطق جنوبی و تا حدی غربی استان، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف مناطق جنوبی و غربی اصفهان را فرا می‌گیرد

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا تشریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز تا اواسط روز پنجشنبه در بیشتر مناطق این استان افزایش ابر، گاهی وزش باد و امشب برای مناطق جنوبی و تا حدی غربی، بارش برف پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رفیعی افزود: از اواسط روز پنجشنبه به تدریج کاهش ابر و تا روز شنبه در بیشتر مناطق، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: 24 ساعت آینده بیشینه دمای استان اصفهان بین 2 تا 3 درجه سانتی‌گراد کاهش و کمینه دما در بیشتر مناطق 1 تا 2 درجه افزایش خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: امروز کمینه دما با 17 درجه سانتی‌گراد زیر صفر در بویین میاندشت و بیشینه دما با 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در چوپانان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه کمینه دمای کلان‌شهر اصفهان فردا به 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، گفت: هوای این شهر برای پنجشنبه، نیمه ابری به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز جمعه صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی، کمینه پیش‌بینی‌ شده برای استان اصفهان در روز پنجشنبه را با 14 درجه سانتی‌گراد زیر صفر در بویین میاندشت عنوان کرد.

سامانه کیفیت هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست برای چهارشنبه به‌روز نشده است، اما بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی هواشناسی استان اصفهان، کیفیت هوای مرکز استان فردا سالم و روز جمعه ناسالم برای گروه‌های حساس، خواهد بود.

کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته با شاخص‌های 101 و 108 (AQI) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، قرار داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان