زاکانی: برنامه‌های دولت هیچ رنگ و بوی کارشناسی ندارد

خبرگزاری تسنیم: علیرضا زاکانی در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در مسجد 14 معصوم شهرک پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: راه حل مشکلات کشور این است که بر توانمندی‌های داخلی خود تکیه کرده و پای ما در برابر بیگانگان نلرزد.

وی افزود: استان قم دارای ظرفیت‌های عظیمی است که اگر به آن توجه شود از استان‌های اطراف برای کار به اینجا خواهند آمد در نتیجه خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت، بیان کرد: حضور پرشور مردم در حوادث اخیر نشان داد که این مردم کماکان پای انقلاب ایستاده اند و نشان دادند که مشکلات و سختی‌ها روحیات انقلابی و از خود گذشتگی را از آنها دور نکرده است.

زاکانی درباره بازی رسانه‌ای اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس یازدهم و حمله به شورای نگهبان عنوان کرد: اینکه اصلاح طلبان به رد صلاحیت‌ها اعتراض می‌کنند به این دلیل است که آنها می‌خواهند کشور در بی قانونی و هرج و مرج به سر ببرد، سال 81 هیچ نظارتی بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نبود اما حضور مردم حداقلی بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عملکرد مجلس دهم در مواجهه با دولت را به یک شوخی و بازی تشبیه کرد و گفت: باید مجلسی قوی بر سر کار آید تا از دولت و وزیران کار بکشد و چنانچه کسی کار نکرد آنها را برکنار کند، مجلس آینده باید با جدیت کار خود را آغاز کند و از دولت حساب بکشد، اما متاسفانه مجلس اکنون در سطح نازلی قرار دارد.

حل مشکلات اقتصادی در راس امور قرار بگیرد

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور معیشت است، گفت: تا چند ماه قبل مشکل اول مردم، بیکاری بود، معنی این حرف این است که در حال حاضر حتی افرادی که کار دارند هم از لحاظ معیشتی با مشکل مواجه هستند. لذا باید حل مشکلات اقتصادی در راس امور قرار گیرد.

زاکانی با بیان اینکه برنامه‌های دولت هیچ رنگ و بوی کارشناسی ندارد، تصریح کرد: در قضیه گرانی بنزین دیدید که چه مشکلاتی برای کشور و مردم به وجود آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان