ترامپ: اگر حرف‌های بولتون را گوش داده بودم الان در جنگ جهانی ششم بودیم

رئیس جمهور آمریکا در یک رشته توئیت مشاور امنیت ملی سابق خود را به شدت مورد حمله قرار داد.

ترامپ: اگر حرف‌های بولتون را گوش داده بودم الان در جنگ جهانی ششم بودیم

به گزارش اسپوتنیک، بعد از افشای بخش‌هایی از پیش‌نویس کتاب خاطرات جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، دونالد ترامپ امروز با انتشار یک رشته توئیت به مشاور سابق خود به شدت حمله کرد.

ترامپ نوشت: آدمی که سال‌ها پیش نتوانست برای نمایندگی در سازمان ملل تأیید صلاحیت بگیرد، نتوانست برای هیچ‌چیز تأیید بگیرد، به من "التماس کرد" که سمتی به او بدهم که نیازی به تأیید سنا نداشته باشد. من هم این سمت را به او دادم، آن هم با وجود آنکه بسیاری می‌گفتند "قربان، این کار را نکنید". او این سمت را گرفت و به اشتباه در تلویزیون از "مدل لیبی" صبحت کرد و کلی قضاوت‌های اشتباه دیگر داشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود: رک بگویم که او اخراج شد، به این خاطر که اگر به حرف‌های او گوش داده بودم، ما تا الان در جنگ جهانی ششم بودیم. بعد هم می‌رود و کتاب زننده و غلطی می‌نویسد. طبقه‌بندی‌شده امنیت ملی. چه کسی چنین کاری می‌کند؟

​گفتنی است جان بولتون به عنوان یک حامی مداخله آمریکا در امور سایر کشورها شناخته می‌شود. به طور ویژه، بولتون معتقد است که در خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی باید از سناریوی لیبی پیروی شود، که بر اساس آن در ازای امتناع طرابلس از دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، فشارهای بین المللی بر این کشور متوقف می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان