۷۰۰ کاندیدای اصلاح‌طلب در برابر ۴۲۰۰ کاندیدای اصولگرا

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران گفت: پیش بینی کرده بودیم که اکثریت مجلس یازدهم را مستقلین واعتدالگرایان تشکیل خواهند داد، اما هیأت‌های نظارت، اکثریت کاندیدا‌های جریان ما را ردصلاحیت کردند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قدرتعلی حشمتیان طی سخنانی در مسجد امیرالمومنین تهران، گفت: من کاندیدا نیستم، ولی وظیفه بررسی را دارم و برابر گزارشات رسیده از سراسر کشور، از حدود 5200 نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده درسطح کشور، بیش از 4200 نفر اصولگرا وحدود 300 نفر مستقل واعتدالگرا و حدود 700 نفر هم اصلاح‌طلب هستند که اگر شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت‌ها تجدیدنظر نکند، عملا رقابتی شکل نمی‌گیرد.

وی افزود:، چون حدود 83 درصد از کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده در سطح کشور از اصوالگرایان هستند و فقط 5 درصد از جریان مستقل و اعتدالگرا و 12 درصد هم از اصلاح طلبان، به نظر می‌رسد این رقابت در شرایط برابر انجام نمی‌شود.


حشمتیان در پایان اظهار کرد: جریان مستقلین و اعتدالگرایان برخلاف تمام این کار‌ها در انتخابات حاضر هستند، ولی به ردصلاحیت‌های گسترده کاندیدا‌های خود معترض‌اند و اگر مسیر به همین روال ادامه پیدا کند، عملا نمیتوانیم لیستی در تهران و استان‌ها ارائه کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان