ازدواج دردناک دختر جوان با پدر بزرگش

ازدواج با پدر بزرگ یا به خاطر پدر بزرگ؟ تصاویر منتشر شده از دختر جوان چینی برخی را دچار شک و تردید کرد تا اینکه او واقعیت ماجرا را فاش کرد.

همانند والدین هر پدربزرگ و مادر بزرگی آرزو دارند تا ازدواج نوه هایشان را شاهد بوده و طبق سنت و آیین مربوط به کشورشان در مراسم ازدواج آنها حضور داشته باشند ؛ یکی از رسم های برخی از کشورها ورود عروس به همراه پدر و یا پدر بزرگش به مراسم عروسی است که برای آنها اهمیت خاصی دارد اما گاهی به دلایلی برای برخی شرایط اجرای آن پیش نمی آید .

ازدواج دردناک دختر جوان با پدر بزرگش+ عکس

"فو ژیووی" 25 ساله برای محقق کردن آرزوی پدر بزرگش زودتر از موعد ازدواج کرد

پدر بزرگ "فو" همیشه آرزو داشت تا نوه ی خود یعنی "فو" را در لباس عروسی ببیند و دست در دست او وارد مراسم ازدواج نوه اش شود اما از قرار معلوم نمی توانست منتظر آن روز بماند.

پدر بزرگ 87 ساله ی "فو" به دلیل ابتلا به نوعی بیماری در بیمارستان بستری شد و بعد از بررسی های کامل پزشک به خانواده ی او گفت که بزرگ خاندان مدت زیادی زنده نیست و بدن او بیش از این تحمل مبارزه با بیماری را ندارد .

بعد از روشن شدن این واقعیت "فو" تصمیم گرفت تا آخرین آرزوی پدر بزرگش را برآورده سازد ؛ آرزویی که با ازدواج او محقق می شد. دختر جوان برنامه ریزی کرد تا بدون داماد مراسم ازدواج برگزار کند و همانطور که پدر بزرگش آروز داشت لباس عروس برتن کرده و با گرفتن دست پدر بزرگش وارد مراسم شود .همه چیز نمایشی برگزار شد و "فو" جوان با پدر بزرگش عکس یادگاری عروسی گرفت تا او را به آخرین آرزوی خود برساند ؛

دختر جوان چینی در پاسخ به سوالاتی در مورد این تصاویر نوشت :"ازدواج به خاطر پدر بزرگم نه ازدواج با پدر بزرگم"

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان