دایی: با من مذاکره‌ای برای تیم ملی نشده

خبرگزاری فارس: روز گذشته بود که یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عنوان داشت که برخلاف برخی اخبار منتشره در رسانه‌ها و فضای مجازی، تا کنون مذاکره‌ای از سوی مقامات رسمی با علی دایی برای هدایت تیم ملی صورت نگرفته است.

اما چند ساعت بعد، سخنگوی فدراسیون فوتبال در سایت روابط عمومی، اظهاراتی غیرمتعارف را بر زبان آورد. وی عنوان کرد: "برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه‌نویی، علی دایی، دراگان اسکوچیچ و یحیی گل محمدی فهرست نهایی کاندیدا‌های مربوط به سرمربی تیم ملی در همان مقطع بودند که در همین خصوص مذاکراتی انجام شد. در این میان، سیر مذاکرات به صورت منظم و همزمان با گزینه‌ها توسط فدراسیون فوتبال انجام شد و در نهایت با عنایت به جمیع جهات و مخالفت جدی باشگاه‌های تحت قرارداد برخی سرمربیان و مذاکرات جمعی از گزینه‌ها با سایر پیشنهادات، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزیده شد. "، اما این جملات، چه میزان با واقعیت مطابقت دارد؟ یک بررسی ساده، نتیجه قابل توجهی را نشان می‌دهد.

* دایی: هیچ صحبتی با من در مورد سرمربی‌گری تیم ملی نشده

علی دایی چندی قبل بود که به یک باره به فدراسیون فوتبال رفت. در آن روز عنوان شد که وی گزینه هدایت تیم ملی است، اما در مصاحبه‌های رسمی عنوان داشت که چنین اتفاقی نیفتاده و اصلا مذاکره‌ای نداشته است. دایی برای رسیدگی به یک پرونده حقوقی فوتبالی به محل فدراسیون رفته بود.

با توجه به صحبت‌های صریح علی دایی، آیا سخنگوی فدراسیون نباید توضیح دهند که این مذاکرات، با چه کسی، کجا و در چه تاریخی صورت گرفته که دایی از همه چیز بی خبر است؟ این چگونه مذاکراتی است که تصمیم سازان فدراسیون و مسئولانش از آن بی خبر هستند؟

منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به خبرنگار فارس عنوان می‌دارد که تیم مذاکره کننده و تصمیم گیر درباره سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، با دایی صحبتی نداشته و وی در همان مراحل نخستین بررسی، از فهرست مورد نظر حذف شده است.

وی می‌افزاید که در بین مربیان ایرانی، مذاکرات فشرده و مفصلی با امیر قلعه نویی صورت گرفت که در پایان، توافق حاصل نشد. در ادامه نیز جمع بندی به دراگان اسکوچیچ رسید.

با توجه به اطلاعات ارائه شده و اظهارات علی دایی، این پرسش وجود دارد که چرا سخنگوی فدراسیون که در جریان مذاکرات و جلسات این موضوع قرار ندارد، به یک باره چنین موضع گیری غیر متعارفی می‌کند. گذر زمان و تحولات فدراسیون، پاسخ این سوال را مشخص می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان