خونبهای شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

مشهد- ایرنا- یکی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی گفت: شهید سلیمانی یک شهید معمولی و فقط از آن ایران نیست او شهیدی متعلق به همه کشورهای آزادیخواه بود و خونبهای سپهبد شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.

خونبهای شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

سید هاشم الحیدری یکشنبه شب در یادواره رهبران مقاومت اسلامی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خروج آمریکا از منطقه و انتقام سخت با بصیرت، شجاعت، اراده فولادی و یقین در اجرا تصمیم گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از زمان شروع غیبت کبری تا کنون تصمیم امام(ره) در 12 بهمن 57 مبنی بر تعیین دولت و سپس تصمیم رهبر معظم انقلاب در خصوص خروج آمریکا از منطقه از بزرگترین تصمیمات شمرده می‌شود.

وی اظهار داشت: امام راحل با یک فریاد شروع کرد هیچ امکانات و فضای مجازی در اختیار نداشت اما وصل به خدا بود و با ایمان به خدا، راه اسلام و دین کار خود را شروع کرد و بعد از مدتی فریاد او به نهضت مردمی و سپس به حکومت اسلامی تبدیل شد و اکنون جبهه وسیعی را در بر گرفته و نور انقلاب همه جا پخش شده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از آثار و رویش های انقلاب است افزود: سلیمانی‌ها زیاد هستند. حاج‌قاسم مومن به خدا، 40 سال در خط مقدم و میدانهای سخت، قوی، معتقد به ولایت فقیه و سرباز ولایت بود. رهبر شیعیان نیجریه هم به خاطر پیروی از ولایت در زندان است و اگر بگوید به ولایت کاری ندارد او را آزاد می‌کنند.

الحیدری گفت: شکست داعش با گفت و گو و مذاکره به دست نیامد بلکه با خونبهایجهاد، مقاومت و زیر پرچم ولایت به دست آمد.

در ابتدای این مراسم چند نفر از دانشجویان اهل نیجریه، عراق، سوریه، پاکستان و فلسطین نیز در خصوص ویژگی‌ها و رشادت‌های شهید سلیمانی صحبت‌هایی را مطرح کردند.

 در حاشیه این مراسم پایگاه مقاومت قدس به منظور فعالیت دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی مشهد در راه مقاومت افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان