اصناف البرز میدان دار انتخابات

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به حضور همیشگی بازاریان و اصناف در صحنه های مختلف کشور گفت : اصناف این استان همچون ادوار گذشته در صحنه انتخابات میدان داری خواهند کرد.

اصناف البرز میدان دار انتخابات

رامین ربیعی روز دوشنبه در در نشستی با هیات مدیره اتاق های اصناف، روسای اتحادیه ها، اصناف و بازاریان استان البرز افزود: اصناف اهمیت می دهند به اینکه چه سرنوشتی را برای خودمان می خواهیم رقم بزنیم، همانگونه که پدران ما پای صندوق های رای آمدند این سرنوشت را باید برای نسل های بعدی رقم بزنیم، این مشارکت یعنی چهار سال همراهی و همدلی با کسانی که قانون را برای ما تعریف می کنند و این خیلی مهم است..

وی اضافه کرد: انتظارما ازاتحادیه‌ها، اتاق اصناف وهمشهریان این است که در این تعیین سرنوشت و دررقم زدن آینده خودمان مشارکت کنند، زیر مجموعه‌های خودشان را دعوت و با تمام قدرت در انتخابات شرکت کنند.

ربیعی گفت: در استان البرز جنب و جوش خوبی شروع شده، این استان محیطی خودمانی است، زحمات زیادی کشیده شده چرا که انتخابات امسال مهم و سرنوشت سازی است.

اصناف اجازه سواستفاده از شخصیت حقوقی شان را ندهند

بهروز حصاری رییس اتاق اصناف البرز نیز در این نشست با بیان اینکه تکلیف مان در انتخابان روشن است گفت: اتحادیه ها و اتاق اصناف اجازه ندادند که کسی از شخصیت حقوقی علیه و یا مدافع هیچ یک از نامزدها استفاده کنند، با توجه به نقش پررنگ مان در جامعه بهتر می توانیم در حضور هر چه بیشتر آحاد جامعه در انتخابات مثمر ثمر باشیم.

وی اضافه کرد: تقاضای ما این است که همانگونه که تاکنون اصناف به حاشیه ها ورودی نداشتند، در چند روز باقیمانده نیز به همین شکل ادامه بدهید، همه ما سلایق و علایقی داریم که ایرادی بر آن وارد نیست، تنها دغدغه ما این است که از شخصیت حقوقی مان استفاده نکنیم.

حصاری گفت: اصناف از نامزدها مطالبه گر باشید، از نامزدهایی که فردا وارد مجلس می شوند تا یادشان نرود که مشکلات حوزه اصناف چه بوده و چه خواسته هایی از آنها داشتید.

وی ادامه داد: از هر طریقی که می توانید اطلاع رسانی های لازم را داشته باشد، دعوت به مشارکت که دغدغه اصلی رهبری است را انجام دهید، چرا که شرکت پرشور در انتخابات یک اعتماد مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استان البرز بیش از 130 هزار واحد صنفی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان