درخواست جمعی از دانشجویان ادوار برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی

جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی خواستار ارائه فهرست مشترک از سوی نیروهای انقلابی در یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

درخواست جمعی از دانشجویان ادوار برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای خواستار ارائه فهرست مشترک از سوی نیروهای انقلابی در  یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

1-انقلاب اسلامی وارد مقطع دوران ساز جدیدی شده است. نهالی که چهل سال پیش به دست حضرت امام خمینی(ره) غرس وبا خون شهیدان آ بیاری شد، به در خت تناوری تبدیل شده است. از سوی دیگر دشمنان ملت ایران کینه توز تراز همیشه به دشمنی با آن برخاسته اند.

در چنین مرحله ای، رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و ورود آن به مرحله ای تازه، اهداف بلندی برای آن ترسیم کردند، که تحقق آنها همت مضاعفی می طلبد و لازم است در این راه همه  نیروهای انقلاب بسیج شوند.

 

2- از سوی دیگر آسیب‌هایی در ساختارهای اجرایی و تقنینی به وجود آمده که حرکت انقلاب در مسیر اهداف متعالی اش را کند کرده و با ذات فساد ستیز و عدالت خواهانه و متعالی انقلاب مغایر است.اقتصادی شکل گرفته که  نقدینه ساز است  وبه تورم افسار گسیخته ای می انجامد که طبقات غنی را غنی تر، وفقیر را فقیر تر می‌سازد.

عده‌ای برای حل چنین مشکلات و دیگر معضلات مشابه، چشم امید به بیرون و به دست دشمنان ملت و همان هایی که از عوامل این مشکلات هستند، دوخته‌اند، و هنوز هم از تجارب تلخ  گذشته عبرت نمی‌گیرند و از ظرفیت‌های عظیم داخلی ملت بزرگ ایران غافل مانده اند.

3- لازمه عبور سر افرازانه انقلاب و ملت از این مشکلات، به کارگیری نیروهای انقلابی و با تجربه و اتحاد و همدلی و کنار نهادن اختلاف سلیقه‌هایی است که در هر امری طبیعی است. اما بخشی از نیروهای انقلابی در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، به شکل دور از تصوری با ارایه چندین لیست وبا حداقل اشتراک وبدون  بهره گیری از حداکثر ظرفیتها، رویه ای در پیش گرفته اند که بجای وحدت نیروهای انقلابی به تفرق آنها می انجامد.

4- لذا ما جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی، با رویکرد حداکثرسازی  اشتراک نامزدها در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهرو پردیس، از جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، می‌خواهیم برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و بهره‌گیری از بیشترین توان و تجربه  آنها، و استفاده مناسب از نیروهای جوان و انقلابی، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان