سرقت ۶۰۰ رول کاغذ توالت در هنگ کنگ

در هنگ‌کنگ یک گروه مسلح دست به سرقت کاغذ توالت زد.

سرقت 600 رول کاغذ توالت در هنگ کنگ

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از روزنامه «South China Morning Post»، در هنگ‌کنگ یک گروه مسلح دست به سرقت 600 رول کاغذ توالت زد. این سرقت در زمینه سراسیمگی کمبود لوازم بهداشتی و اولیه در هنگ‌کنگ به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ داد.

پیشتر اطلاع داده شد که به دلیل شایعات کمبود مواد اولیه در رابطه با شیوع کروناویروس، مردم به خرید گوشت، برنج،ماکارونی، کاغذ توالت و صابون و دیگر اجناس از این قبیل روی آوردند.

به نوشته روزنامه نامبرده، سه نفر ماسک‌دار50 بسته کاغذ توالت را در نزدیکی یکی از فروشگاه‌های  هنگ‌کنگ در ساعت 6 صبح روز دوشنبه 17 فوریه دزدیدند. یکی از آنها مسلح به اسلحه سرد بود.  ضرر وارده تقریبا 130 دلار اعلام شده است.

روز 16 فوریه به مصرف‌کنندگلن هنگ‌کنگی توصیه شد به خرید زیاده از حد کاغذ توالت دست نزنند، زیرا به دلیل هوای مرطوب، کاغذها کپک خواهند زد و قابل استفاده نخواهند بود. تولیدکنندگان کاغذ توالت اعلام کردند که مصرف‌کنندگان با کمبود این نوع کاغذ روبرو نخواهد شد.

 تارنمای رسمی کمیسیون ملی بهداشت جمهوری خلق چین بامداد دوشنبه اعلام کرد که تاکنون شمار کلی مبتلایان در این کشور به 70 هزار و 548 نفر رسیده است. مقام‌های بهداشتی چین اعلام کردند که روز گذشته 105 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا جان باختند و شمار قربانیان این بیماری به 1770 نفر رسید.

گفتنی است که ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است. کانون اصلی این بیماری، استان "هوبی" و مرکز آن "ووهان" است. دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان