تعیین ۱۷۸ شعبه اخذ رأی درسیرجان/ فرآیند انتخابات در سیرجان به صورت الکترونیکی انجام می شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان گفت: برای جمع آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۷۸ شعبه اخذ رای در شهرستان سیرجان در نظر گرفته شده است.

تعیین 178 شعبه اخذ رأی درسیرجان/ فرآیند انتخابات در سیرجان به صورت الکترونیکی انجام می شود

به گزارش خبرآنلاین از سیرجان ؛ سید رحیم رضوی رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان در خصوص شعب اخذ رای در شهرستان سیرجان گفت: برای جمع آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 178 شعبه اخذ رای در شهرستان سیرجان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از مجموع شعبه های اخذ رای در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 109 شعبه اختصاص به شهر سیرجان و نجف شهر دارد و در مناطق روستایی بخش مرکزی 17 شعبه، بخش زیدآباد 14 شعبه، بخش پاریز 16شعبه، بخش بلورد 8 شعبه و همچنین در بخش گلستان 14 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است و در تعیین شعب سعی شده که تمامی مردم با سهولت به نزدیکترین شعبه اخذ رای دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه فرآیندهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به غیر شمارش آراء در سیرجان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود و سیستم احراز هویت در شعب اخذ رای مستقر می‌شود و تمامی 178 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سیرجان دارای سیستم احراز هویت یکسان می باشد و تمام مشخصات و اطلاعات مندرج در شناسنامه افراد واجد شرایط در این زمینه مشخص خواهد شد.

سید رحیم رضوی نسب افزود: اگرچه خود فرآیند اخذ رای به صورت الکترونیکی برگزار نمی‌شود، اما همراه داشتن کارت هوشمند ملی و یا شماره کارت برای رای‌گیری ضروری و در سهولت و تسریع فرآیند اخذ رای کمک شایانی می نماید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه هیچ فرد ایرانی از رای دادن محروم نمی شود،تصریح کرد: افرادی که کارت هوشمند ملی آن ها مفقود شده است، می توانند با وارد نمودن شماره ملی درج شده در شناسنامه رای خود را ثبت نمایند و شرایط حضور در انتخابات برای همه فراهم است.

رضوی نسب اظهار داشت: روز گذشته به منظور آمادگی بیشتر مجریان برگزاری انتخابات مانور سراسری انتخابات الکترونیک همزمان با سراسر کشور در شهرستان سیرجان برگزار شد و در این مانور سرپرست فرمانداری سیرجان به صورت نمادین رای خود را ثبت نمود.

گفتنی است انتخابات مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور روز جمعه 2 اسفند ماه در شهرستان سیرجان برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان