التون جان؛

ذات‌الریه گریبان‌گیر برنده اسکار را گرفت

التون جان خواننده معروفی که در اسکار ۲۰۲۰ موفق به دریافت جایزه بهترین ترانه شده بود کنسرتش را به دلیل بیماری، زودتر از زمان اصلی به پایان رساند.

ذات‌الریه گریبان‌گیر برنده اسکار را گرفت

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، التون جان مجبور شد به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه کنسرتش که در کشور نیوزیلند برگزار می‌شد را کوتاه‌تر کند. او که چندسالی است در حال برگزاری کنسرت‌های پایانی موسیقی خود با عنوان «تور خداحافظی» است، در میانه این کنسرت دیگر نمی‌توانست بخواند.

او به جمعیت حاضر گفت: توانایی صحبت کردنم را برای مدتی از دست دادم، نمی توانم بخوانم، باید بروم، متاسفم. سپس او در حالی که به پیانو خود تکیه داده بود و سرش را تکان می‌داد و حالتی گریان داشت، صحنه را ترک کرد.

ذات الریه گریبان گیر خواننده برنده اسکار شد

با وجود نام ترسناکی که ذات الریه دارد، بیماری او نسبتا خفیف است و عموما عفونت ریه ناشی از باکتری یا ویروس است که شباهت زیادی به سرما خوردگی دارد. اما مطمئنا کنسرت دو ساعته را برای وی دشوار می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها جان پس از آن چندین قطعه موسیقی محبوب خود را خواند و در نهایت دیگر نتوانست ادامه دهد و در میانه کنسرت توسط پزشک معاینه شد.

او پس از این ماجرا در صفحه شخصی خود پستی را منتشر کرد و از طرفدارنش بابت این موضوع عذر خواهی کرد. او نوشت: من از قلبم آهنگ‌ها را خواندم تا زمانی که دیگر صدایم نمی‌توانست دیگر همراهی کند. من ناامید و عمیقا متاسف و ناراحت هستم. هرچه در توانم بود را ارائه دادم. از حمایت‌های فوق العاده شما و تمامی عشقی که در اجرای امشب نشان دادید، ممنونم.

قرار است او در این سالن واقع در نیوزیلند دو کنسرت دیگر داشته باشد.

گفتنی است، سال گذشته یک فیلم بیوگرافی از وی با عنوان «راکتمن» ساخته شود که برای خواندن موسیقی آن در اسکار 2020 موفق به دریافت جایزه آکادمی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان