۱۴۰۰ نفر مجری انتخابات در اشنویه هستند

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روز دوم اسفند در این شهرستان مشارکت خواهند کرد.

1400 نفر مجری انتخابات در اشنویه هستند

عبدالسلام مام‌عزیزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 369 نفر به عنوان عضو شعبه‌های ثبت نام و اخذ رای از جمله کاربران رایانه و مسوولان احراز هویت رای‌دهندگان و 69 نفر به‌عنوان بازرس در روز دوم اسفند در حوزه‌های شهری و روستایی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین 300 نفر از ناظران و سرناظران شورای نگهبان در روز انتخابات کار نظارت بر انتخابات را در تمامی شعب اخذ رای برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 69 نفر به عنوان نمایندگان فرماندار مسوولیت شعبه‌های اخذ رای را بر عهده دارند، اظهار داشت: 165 خودرو نیز برای استفاده در روز انتخابات در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: انتخابات مجلس یازدهم در 69 شعبه اخذ رای شامل 32 شعبه شهری و 37 شعبه روستایی این شهرستان برگزار می‌شود که از این تعداد 33 شعبه سیار خواهد بود.

مام‌عزیزی بیان کرد: 51 هزار و 433 نفر واجد شرایط رای‌دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اشنویه هستند.

اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و نالوس بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با نقده در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان