حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی وارد گود انتخابات شد

مشهد- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: جریان اعتدال و توسعه بطور فعال وارد عرصه انتخابات یازدهمنی دوره مجلس شورای اسلامی شده و با معرفی نامزدهای خود مردم را به حضور پرشور در پای صندوقهای رای دعوت می‌کند.

حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی وارد گود انتخابات شد

علیرضا قهرمان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: حزب اعتدال و توسعه با شناسایی نامزدهایی در خراسان رضوی که از نظر فکری با جریان و مشی اعتدالی همخوانی دارند اقدام به تدوین لیست کرده‌ است. 
وی ادامه داد: تاکنون نامزدهایی از شهرستانهای تربت‌جام، خواف، کاشمر و حوزه انتخابیه قوچان در این لیست معرفی شده‌اند و تلاش برای شناسایی دیگر نامزدهای همسو با تفکر اعتدالی در مشهد و سایر شهرستانهای خراسان رضوی ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی به برپایی نشستهای این تشکل سیاسی برای رصد وضعیت نامزدها در شهرستانها اشاره و بیان کرد: تلاش می‌شود لیست کاملی ارائه شود اما اگر در شهرستانی به نامزد خاصی نرسیدیم شناسایی نامزد را به مردم واگذار می‌کنیم. 
وی هدف اصلی حزب اعتدال و توسعه را عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات با توجه به شرایط حساس کشور اعلام و بیان کرد: در شرایطی که با تهدیدات خارجی مواجهیم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشورمان طمع دارند بطور قطع حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه انتخابات توطئه استکبار را خنثی می‌کند. 
قهرمان گفت: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یکی از جریانهای معتقد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظرف افزون بر دو دهه فعالیت در عرصه سیاسی در همه فراز و فرودها و با وجود محدودیت‌ در برخی مقاطع تاریخی همواره بر ضرورت حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید داشته و با اعتقاد به این مهم که حضور نامزدهایی از همه سلایق حق مسلم رای‌دهندگان و جناحهای سیاسی و از پیش‌نیازهای برگزاری انتخاباتی پرشور است، از هیچ کوششی برای رقابتی‌تر شدن انتخابات دریغ نکرده است.
وی افزود: حزب اعتدل و توسعه می‌کوشد با حضور فعال در انتخابات، دولت و حاکمیت را دردفاع از حقوق ملت یاری نماید لذا از ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی دعوت می‌کند با مشارکت گسترده در انتخابات دوم اسفند ماه بار دیگر عزم خود را بر تحکیم جمهوریت نظام به نمایش بگذارند.
18 نفر از مجموع 290 نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند. استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی 12 حوزه انتخاباتی دارد.
حوزه انتخابیه مشهد و کلات با 3.5 میلیون نفر جمعیت و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان 12 حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان