پیروانی: برای صعود باید الشارجه را شکست دهیم/ هواداران زیادی در شارجه داریم

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی در بازی فردا مقابل الشارجه امارات را برای سرخپوشان ضروری دانست.

پیروانی: برای صعود باید الشارجه را شکست دهیم/ هواداران زیادی در شارجه داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. تمرین‌های خوبی هم داشتیم. بچه‌ها سلامت هستند و با روحیه خوبی منتظر برگزاری این مسابقه هستیم تا هواداران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: در خانه حریف بازی خواهیم کرد. برای دومین بازی متوالی شرایط این‌گونه است. با این وجود بچه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند و با انگیزه پیروزی به میدان می‌رویم. برای صعود از گروه‌مان به پیروزی در خانه حریف نیاز داریم و بچه‌ها برای آن سخت تلاش کرده‌اند.

مدیر تیم قهرمان ایران خاطر نشان کرد: البته تیم الشارجه هر چند که بازی قبل را باخت، ولی حالا  انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد از بازی خانگی بهره ببرد. آنها بازیکنان تأثیرگذاری داشته و قهرمان لیگ امارات شده‌اند. هواداران هم حتماً ما را دعا می‌کنند و برای بازی هم تنهای‌مان نخواهند گذاشت، همان‌طور که اینجا در تمرینات هم حاضر شدند، قطعاً در استادیوم الشارجه و زمان بازی هم حضور پرشماری خواهند داشت.

پیروانی در پایان افزود: ما هر جایی که برویم، پرسپولیسی هست. پرسپولیس یک تیم و نام بزرگ است که طرفداران و هواداران پرشمار آن همه جا حضور دارند. به امید خدا با یک پیروزی به ایران برگردیم و خودمان را آماده قهرمانی دیگری در لیگ برتر کنیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان