آلورادزده: بازیکنان شهر خودرو در نیمه دوم خسته بودند/ سرگیف: گل من آفساید نبود

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان خستگی بازیکنان در نیمه دوم را یکی از دلایل شکست شهر خودرو در مصاف با این تیم ازبک دانست.

آلورادزده: بازیکنان شهر خودرو در نیمه دوم خسته بودند/ سرگیف: گل من آفساید نبود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پاختاکور امروز (دوشنبه) در بازی نخست هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودروی ایران به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

شوتا آلورادزه، سرمربی تیم پاختاکور در نشست خبری پس از این بازی گفت: نتیجه بسیار خوبی را کسب کردیم، اما بازی چندان خوبی را به ویژه در نیمه نخست به نمایش نگذاشتیم. فکر نمی‌کنم فرصت چندانی به حریف داده باشیم، اما آنها فشارهایی روی ما آوردند. آنها در نیمه دوم بازی خسته بودند و ما هم گل‌های زیبایی را به ثمر رساندیم. به اعتقاد من گل چهارم ما هم صحیح بود.

وی درباره گزارش رسانه‌های ازبکستانی مبنی بر ضعیف بودن تیم شهر خودرو خاطرنشان کرد: نه، این چیز قابل پذیرشی از سوی رسانه‌ها نیست. ایران و ازبکستان چند بار در جام جهانی حضور داشتند؟ با این مقایسه درک می‌کنید که تیم‌های ایرانی ضعیف نیستند.

ایگور سرگیف، بازیکن تیم پاختاکور نیز درباره این بازی اظهار داشت: من هم با حرف‌های سرمربی تیم‌مان موافق هستم. مهمترین مسئله کسب پیروزی و به ثمر رساندن گل‌های زیباست. متأسفانه گل سوم من در این بازی از سوی داور پذیرفته نشد، در حالی که در موقعیت آفساید نبودم. در پایان از هواداران پاختاکور که به ورزشگاه آمدند نیز قدردانی می‌کنم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان