کوزین: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، باید ۳ گل به پاختاکور می‌زدیم/ اینکه در خانه بازی نمی‌کنیم روی نتایج ما تأثیر می‌گذارد

مربی ایتالیایی تیم فوتبال شهر خودروی ایرلان از عدم گلزنی بازیکنان تیمش در بازی برابر پاختاکور ازبکستان انتقاد کرد.

کوزین: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، باید 3 گل به پاختاکور می‌زدیم/ اینکه در خانه بازی نمی‌کنیم روی نتایج ما تأثیر می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو کوزین در نشست خبری پس از بازی امروز شهر خودرو برابر پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در نیمه نخست خوب بودیم و سه فرصت برای گلزنی داشتیم. اگر می‌توانستیم در نیمه اول این گل‌ها را بزنیم، در پایان نتیجه‌ای متفاوت رقم می‌خورد. می‌دانستیم که حریف ازبکستانی امروز در ضدحملات قوی خواهد بود و بازیکنان شهر خودرو پس از دریافت گل تحت فشار قرار گرفتند. من به شاگردانم بابت تلاشی که به نمایش گذاشتند، افتخار می‌کنم.

مربی تیم شهر خودرو افزود: از عملکرد داور بازی راضی نیستم. در چنین بازی‌هایی باید داور قدرت کنترل داشته باشد. کادر داوری بازی امروز مرتکب اشتباهاتی شدند. نمی‌خواهم چیز بدی درباره داوران بگویم و صحبتم درباره آنها در همین اندازه است.

استفانو کوزین درباره عدم استفاده از مهاجم اوکراینی در ترکیب تیم شهر خودرو اظهار داشت: می‌خواستم امروز از وجود این بازیکن استفاده کنم، اما نمی‌توانستیم به طور همزمان از دو مهاجم مرکزی با توجه به نوع بازی حریف امروز بهره ببریم. پاختاکور یک تیم بسیار خوب هجومی است.

وی در واکنش به برگزاری سه بازی شهر خودرو در دور رفت لیگ قهرمانان در زمین حریفان با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این مسئله روی نتایج تیم شهر خودرو تأثیر می‌گذارد. با این وجود بازیکنان شهر خودرو تلاش می‌کنند. شرایط آب‌وهوایی در هر سفر به کشورهای مختلف تغییر می‌کند، اما بازیکنان شهر خودرو تلاش خود را به کار خواهند بست و این مسئله خوشحال‌کننده‌ای برای من است.

کوزین درباره مقایسه قدرتمندی دو حریف اخیر شهر خودرو؛ الهلال و پاختاکور خاطر نشان کرد: الهلال قدرتمندترین تیم آسیا و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است. از سویی تیم پاختاکور تازه لیگ قهرمانان را شروع کرده و بازیکنان جدید زیادی را به خدمت گرفته است. درباره پاختاکور می‌توانیم یک ماه دیگر حرف بزنیم.

مربی ایتالیایی شهر خودرو درباره شرایط این تیم پس از شکست در بازی امروز با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم پاختاکور گفت: من یک ایتالیایی هستم. ما ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید یا می‌بریم یا اگر می‌بازیم، چیزی را از دست می‌دهیم. شکست امروز برای ما یک درس بود. برای نخستین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان