شکست لیورپول و برتری دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

تهران- ایرنا- مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست لیورپول و برتری خانگی بورسیادورتموند آغاز شد.

شکست لیورپول و برتری دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب با برگزاری 2 دیدار آغاز شد که در ورزشگاه «مترو پولیتانو»، تیم اتلتیکومادرید اسپانیا برابر لیورپول انگلیس مدافع عنوان قهرمانی به برتری ارزشمند خانگی یک بر صفر دست یافت.

در دقیقه چهارم کرنر ارسالی بازیکنان میزبان با اشتباه مدافعان لیورپول همراه شد تا «سائول نیگوئز»، گل نخست این دیدار حساس را به ارمغان آورد.

مطابق انتظار شاگردان «دیگو سیمئونه» پس از این گل به دفاع روی آورده تا فضاها را از بازیکنان سرعتی لیورپول بگیرند.

در دقیقه 25 و در ضد حمله‌های سریع، «آلوارو موراتا» مهاجم اتلتیکو می‌توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند که با بی‌دقتی این فرصت عالی را از دست داد.

نیمه نخست با همان یک گل به سود اتلتیکو همراه شد تا لیورپولی‌ها امید خود را به نیمه دوم معطوف کنند.

در دقیقه 52 لیورپول فرصت ایده‌آلی داشت که ضربه «محمد صلاح» با اختلاف اندکی از دروازه میزبان به بیرون رفت.

در این بازی، ستاره‌های لیورپول برابر روش تدافعی اتلتیکو حرفی برای گفتن نداشتند تا در نهایت تیم تحت هدایت «دیگو سیمئونه» به پیروزی یک بر صفر برسد.

در دیگر بازی، بورسیادورتموند آلمان در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» برابر پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرار گرفت و با درخشش مهاجم جوان خود به پیروزی دو بر یک دست یافت.

نیمه نخست با سرعت بالایی از سوی بازیکنان آغاز شد و دورتموند با اتکا به حرکات «جیدون سانچو» و «هالند» و میهمان نیز با «نیمار» و «امباپه» در ایجاد موقعیت بودند.

اتفاقات مهم این دیدار در نیمه دوم رخ داد و در دقیقه 69 اشتباه مدافعان میهمان سبب شد تا «هالند» مهاجم جوان نروژی برای دورتموند گلزنی کرده و ورزشگاه را به اوج شادی برساند.

نماینده فرانسه خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه 76 حرکت عالی «امباپه» و پاس او به «نیمار» رسید تا مهاجم نامدار پاریسی‌ها گل تساوی را به ارمغان بیاورد.

دو دقیقه پس از آن «هالند» مهاجم 20 ساله دورتموند با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل دوم خود و زنبورها را ثبت کرد.

چهارشنبه شب در ادامه این مسابقات، تاتنهام انگلیس با لایپزیگ آلمان و آتالانتا ایتالیا با والنسیا اسپانیا مصاف می‌دهند.

هفته آینده نیز، ناپولی ایتالیا با بارسلونا اسپاانیا، چلسی انگلیس با بایرن‌مونیخ آلمان، لیون فرانسه با یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا با منچسترسیتی انگلیس دیدار می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان