کادناسر اسناد مربوط به رسوایی بارتومئو را فاش کرد

رسانه‌‌ای که برای اولین بار مدعی رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا برای رفع اتهام از خودش شده بود، اسناد مربوط به این ادعای خود را هم فاش کرد.

کادناسر اسناد مربوط به رسوایی بارتومئو را فاش کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای ادعای روز گذشته (دوشنبه) رادیو کادناسر مبنی در مورد رسوایی رئیس آبی‌و‌اناری‌ها را رد کرد، این رسانه اسپانیایی با انتشار مدارکی بر صحت گزارش خود تأکید کرده است.

کادناسر در گزارش خود مدعی شده بود که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا رقمی حدود یک میلیون یورو به یک شرکت رسانه‌ای به نام «I3 Ventures» پرداخته است تا از طریق بالغ بر 100 حساب‌‌ کاربری زیرمجموعه این  شرکت در شبکه‌های اجتماعی از خود به خاطر مشکلات و ناکامی‌های فصول اخیر بارسا رفع اتهام کند. طبق این رسانه بارتومئو این شرکت رسانه‌‌ای را مأمور کرده تا به انتقاد از افرادی مانند لیونل مسی، جرارد پیکه، ژاوی هرناندس و پپ گواردیولا بپردازند و در کل هر کسی را جز بارتومئو مسبب ناکامی‌های این باشگاه جلوه دهد.

تیم فوتبال بارسلونا , لالیگا اسپانیا , فوتبال اسپانیا ,

باشگاه بارسلونا با انتشار یک بیانیه به ادعای کادناسر واکنش نشان داده و اگرچه رابطه‌اش با شرکت رسانه‌‌ای I3 Ventures را تأیید کرده اما قویاً دخالت این باشگاه و رئیس آن در جنبش‌های فضای مجازی علیه بازیکنان فعلی و سابق بارسا را رد کرده است.

با این وجود شبکه کادناسر سند 36 صفحه‌ای را فاش کرده است که به نظر می‌رسد در آن ارتباط مستقیم I3 Ventures و حساب‌های کاربری موجود در شبکه‌های اجتماعی که به انتقاد از مسی، پیکه و چند تن دیگر از بازیکنان و مربیان سابق این تیم پرداخته‌اند را اثبات شده است.

اکنون مشخص نیست که باشگاه بارسلونا که تا پیش از این منکر نقش بارتومئو و همکارانش در جریان‌سازی علیه بازیکنان این تیم شده بود، چه واکنش به اسناد افشا شده نشان خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان