مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:

زبان هنر به کمک شرکت‌های دانش بنیان می آید

قم-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زبان هنر به کمک شرکت های دانش بنیان می آید، گفت: باید پیوندی بین هنر و پارک علم و فناوری برای معرفی و فرهنگ سازی عمومی در استان انجام بگیرد.

زبان هنر به کمک شرکت‌های دانش بنیان می آید

سید موسی حسینی کاشانی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در تالار مرکزی شهر بیان کرد:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی تولیدات پارک علم و فناوری آماده استفاده از ظرفیت هنر و به ویژه فیلم کوتاه می‌باشد.

وی اضافه کرد: اگر ظرفیت‌های پارک و فناوری از طریق زبان هنر به مردم معرفی شود زمینه برای آشنایی و توسعه شرکت های دانش بنیان فراهم می شود.

حسینی کاشانی افزود: تاثیر زبان هنر و به ویژه فیلم در فرهنگ سازی عمومی بسیار بیشتر از سایر شیوه های تبلیغی است.

وی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین آمادگی دارد از ظرفیت های موجود در فضای مجازی در معرفی تولیدات شرکت های دانش بنیان استان بهره ببرد.

وی اظهار داشت: مساله علم و فناوری در آینده اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد و باید زمینه لازم برای تقویت و آشنایی با آن در سطح استان انجام بگیرد.

در این آیین که با حضور بهرام سرمست استاندار قم برگزار شد از مادر شهید محمد علی صفریان و افراد برگزیده نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری استان تجلیل به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان