پس از ریزش قیمت‌ در روز گذشته

بورس تغییر مسیر داد

معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که بازار برخلاف روز گذشته، تابلو سبزپوش شد و می‌توان گفت روند صعودی شاخص دوباره از سر گرفته شده است، به طوریکه شاخص کل در ساعات ابتدایی رقم ۴۷۴ هزار واحد را ثبت کرد اما در نهایت مرز ۴۷۸ هزار واحد را هم رد کرد.

بورس تغییر مسیر داد

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با 6634 واحد صعود به رقم 478 هزار و 754 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 3495 واحد صعود ورقم 155 هزار و 683 واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران امروز 821 هزار معامله به ارزش 34 هزار و 727 میلیارد ریال انجام دادند که تعداد آن نسبت به روز گذشته افزایشی و ارزش آن کاهشی بود.

پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت تهران، فولاد خراسان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گروه مپنا و بانک ملت نمادهایی بودند که نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس داشتند.

بانک‌های تجارت و ملت، سایپا، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نمادهای پربیننده بورس را تشکیل داده‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با 90 واحد صعود به 6206 واحد رسید. در این بازار 414 هزار معامله به ارزش 23 هزار و 985 میلیارد ریال انجام شد که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب، صنایع ماشین‌های اداری ایران، فرابورس ایران، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر فرابورس گذاشتند.

نمادهای پر ببینده امروز در این بازار نیز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، فرابورس ایران، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، زرین معدن آسیا و س. توسعه و عمران استان کرمان بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان