تعمیق ارزش های محوری و بنیادی از کارکردهای اساسی قرارگاه است

سردار محمد شاهرخی گفت: یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق بخشی، تعمیق ارزش های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.

تعمیق ارزش های محوری و بنیادی از کارکردهای اساسی قرارگاه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جمع شورای قرارگاه گفت: یکی از جمع هایی که خیلی برنامه ریزی می کنم در جمعشان حضور پیدا کنم، همین جمع قرارگاه پیشرفت و آبادانی است. 
وی افزود: قرارگاه مجموعه ای با نشاط، پرانگیزه، امیدآفرین، پرخیر و برکت و منشا اثر می باشد که خدمات فراوانی را در مناطق محروم در 5 کارگروه به مردم ارائه می دهد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهارکرد: یکی از کارکردهای اساسی قرارگاه عمق بخشی، تعمیق ارزش های محوری و بنیادی انقلاب اسلامی است.
شاهرخی در ادامه گفت: احیای ارزش های دینی، اقامه نماز و زنده نگه داشتن مساجد از جمله کارهای خیلی مهم امامان روستا می باشد. مساجد سنگر اصلی انقلاب اسلامی می باشد و نباید خالی از جوانان و نوجوانان باشد و شیطان با ابزار پر جاذبه و وسوسه کننده، هیجانی و تحریکی که دارد و با ذهن مخاطب ارتباط برقرار می کند، به دنبال دور کردن مردم از مساجد و ارزش های دینی می باشد که وظیفه امامان روستا در خنثی سازی خدعه های شیطان سنگین تر می شود و باید تلاش مضاعف داشته باشند و در خصوص مساله گویی، ترغیب مردم به انتخاب مرجع تقلید و آشنایی مردم با قرآن و نهج البلاغه و... برنامه ریزی کنند. حضور بچه های قرارگاه علی الخصوص استقرار امامان روستا با خانواده در دور افتاده ترین نقاط یکی از اقدامات موثر قرارگاه است.
وی در ادامه بیان کرد: از ویژگی های دیگر قرارگاه پیشرفت، انجام اقدامات متناسب با بوم روستا و منطقه، اقتضایی عمل کردن، خلاقیت و ابتکار در کار داشتن، می باشد.
سردار شاهرخی در ادامه افزود: خود کفایی روستاها در بعُد اقتصادی باید رونق بگیرد و خانوارهای ساکن روستا دستشان در جیب خودشان باشد و وابستگی روستا به شهر باید به حداقل برسد. روستا باید تولید کننده باشد و محتاج شهر نباشد و اگر چنین شود کمک بزرگی به اقتصاد میشود.
در قزوین 30 درصد روستا نشین هستند و اگر تولید کننده باشند حساب کنید چه فراوانی و برکتی را به دنبال دارد.
یکی از آرزوهای ما این هست که بگوییم مردم روستا تولید کننده شدند و در تولید نان، روغن تخم مرغ، گوشت، مرغ و ... به خودکفایی رسیده اند که البته بخشی از این اقدامات توسط قرارگاه در روستاها انجام شده است و باید تلاش بیشتری کنیم تا این مساله در همه روستاها فراگیر شود.
یکی از اقدامات موثر قرارگاه پیشرفت و آبادانی تغییر سبک زندگی مردم می باشد و این کار عظیمی هست و بنده میخواهم در سال 99 رونق بیشتری در این بخش صورت بگیرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور حداکثری و مشارکت مردم باری دیگر اقتدار نقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان