نماینده مجلس:عبور از شرایط فعلی نیازمند وحدت نیروهای انقلابی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، گفت: نیرو‌های انقلابی و ارزشی باید از هر گونه اظهار نظر ویا اقدامی که باعث تفرقه و بر هم خوردن وحدت و انسجام نیرو‌های انقلاب می‌شود، دوری کنند.

نماینده مجلس:عبور از شرایط فعلی نیازمند وحدت نیروهای انقلابی است

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ارائه لیست مشترک از سوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و جبهه پایداری، اظهار داشت: در شرایط فعلی ائتلاف، انسجام و همدلی امری ضروریست که این انسجام بین نیروهای انقلابی بیش از گذشته ایجاد شده است.

وی در همین راستا افزود: نیرو‌های انقلابی و ارزشی باید از هرگونه اظهار نظر و یا اقدامی که باعث تفرقه و بر هم خوردن وحدت و انسجام نیرو‌های انقلاب می‌شود دوری کنند، چرا که با همدلی و ائتلاف می‌توان به مردم خدمت کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه اگر هم اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد باید در شرایط آرام و گفت‌وگو حل فصل شود چرا اختلاف و بحث در این زمینه باعث می شود که توان به مردم خدمت شایسته کرد.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه نیرو‌های انقلابی نباید توان خود را صرف اختلاف و اصطکاک کنند، ادامه داد: نیروهای انقلابی باید باید نیروی خود را صرف نجات کشور از شرایط فعلی کنند و توانشان نباید صرف اختلاف و تشتت در آرا شود چرا که هزینه شدن انرژی به این شکل موجبات ناامیدی مردم را فراهم می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در سایه همین وحدت و یکپارچگی نیرو‌های انقلاب، در ادامه کار و با حضور در مجلس و تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آنها می‌توان موفق بود و به مردم خدمت صادقانه کرد و کشور را از شرایط کنونی نجات داد.

انتهای‌ پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان