اختصاصی؛ نظر سرلیست اصلاح‌طلبان درباره احتمال قربانیِ "عارف" شدن/حضور در انتخابات برای ما پیروزی است

سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس گفت: به مقتضی هر دوره در انتخابات شرکت کرده‌ایم که برای اصلاح‌طلبان یک پیروزی است.

اختصاصی؛ نظر سرلیست اصلاح‌طلبان درباره احتمال قربانیِ "عارف" شدن/حضور در انتخابات برای ما پیروزی است

حجت‌الاسلام مجید انصاری سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم درباره حضور خود در انتخابات و اینکه گفته می‌شود در هر انتخاباتی که محمدرضا عارف احتمال رای‌آوری نداشته انصراف داده یا وی را به عنوان سرلیست اصلاح طلبان معرفی کرده است و به نوعی وی قربانی عارف شده است، گفت: این حرف نادرست است و نباید اینگونه القاء کرد.

وی با بیان اینکه عرصه سیاسی، عرصه حضور افرادی است که به سرنوشت کشور اهتمام دارند، ادامه داد: بنده در دوره اول و در سن 26 سالگی به میدان رقابت آمده‌ام و نماینده شده‌ام و در دوره یازدهم هم احساس می‌کنم از تجربه مردم اندوخته‌ای دارم و به همین دلیل خودم را برای خدمت رسانی عرضه کرده‌ام.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه بنده شیوه کاری خودم را دارم و مسئله رای آوری مسئله ثانویه است، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم عرصه سیاسی کشور را رها کنیم و اگر قرار باشد یک تیم همیشه با محاسبه پیروزی قطعی به مسابقه بیاید و احتمال شکست را پیش‌بینی نکند اصلاً تیم نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه اصلاح طلبان به مقتضی هر دور به  انتخابات ورود کرده‌اند، گفت:  اگر چه موانعی نیز در مسیر انتخابات برای اصلاح‌طلبان وجود داشته اما حتی با این موانع ما در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم که برای خودش پیروزی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان