شریفیان: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از ظرفیت جوانان استفاده می‌کنم

عضو لیست وحدت اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس،‌گفت: استفاده از پتانسیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای حل مشکلات اساسی مردم، به‌خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی در برنامه‌های بنده قرار دارد، در این حوزه از ظرفیت‌‌های جوانان نیز استفاده می‌کنم.

شریفیان: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی از ظرفیت جوانان استفاده می‌کنم

مهدی شریفیان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و عضو لیست وحدت اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌هایش، گفت: بنده با توجه به اینکه دارای تخصص در حوزه دکترای مهندسی سیستم‌های فرهنگی هستم نسبت به وظایف کمیسیون فرهنگی مجلس در حوزه جوانان و زنان برنامه‌هایی را آماده کرده‌ام.

وی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بدنه نخبگانی کشور جهت کمک و تسریع در امورات وظایف نظارتی مجلس شورای را یکی از برنامه‌هایش پس از انتخاب از سوی مردم به عنوان نماینده مجلس دانست و افزود: استفاده از پتانسیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مجامع تخصصی برای حل مشکلات اساسی مردم، به‌خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی در برنامه‌های بنده قرار دارد، در این حوزه از ظرفیت‌‌های جوانان نیز بهره‌گیری خواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: مجلس وظیفه ریل‌گذاری برای قوه مجریه را به عهده دارد و از طرف دیگر می‌تواند دولت را در اجرای سیاست‌های کلی نظام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به حرکت درآورد که قصد دارم در این حوزه از ظرفیت جوانان مؤمن انقلابی استفاده کنم.

شریفیان، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را یکی دیگر از اولویت‌های برنامه‌هایش عنوان کرد و گفت: در حوزه اشتغال، مسکن و ازدواج و نیز در حوزه آسیب‌های اجتماعی و تناسب آن با جریانات فرهنگی برنامه‌های مدون و خوبی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بنده اولین کاندیدایی هستم که به نمایندگی از مردم شهرستان اسلامشهر در این لیست سی نفره حضور دارم، یکی از دغدغه‌های بنده حل مشکلات این شهرستان است، با همه مشکلات و معضلات این شهرستان آشنایی دارم، بنده قصد دارم ظریفت‌های ملی را در جهت رفع مشکلات و مسائل شهرستان بسیج کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس اضافه کرد: معضلات ناوگان حمل و عمومی و به خصوص مترو را در اسلامشهر داریم، از طرف دیگر در این شهرستان با تعطیلی برخی کارخانه‌ها و معضلات و آسیب‌های اجتماعی خاص مواجهیم که برنامه‌های جامعی برای حل این معضلات در دستور کار، پس از ورود به مجلس دارم.

شریفیان با بیان اینکه اسلامشهر در این سی سال نماینده مستقل در لیستی نداشته است، گفت: به لطف  ائتلاف یک نماینده اختصاصی به این شهرستان اختصاص داده‌اند که بلندگوی مردم این شهرستان باشد، در این سال‌ها تا به حال به عنوان یک سبد رأی به شهرستان اسلامشهر نگاه می‌شده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عدم تمرکز به استقرار یک نماینده مستقل در شهرستان باعث نادیده گرفته شدن حق مردم این شهرستان شده است. که انشاء‌الله با حضور بنده یا دیگر دوستان، سعی در رفع این مشکلات و معضلات خواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان