دعوت "ناطق‌نوری" از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم دعوت کرد.

دعوت "ناطق‌نوری" از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم دعوت کرد. 

 

متن بیانیه ناطق نوری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

در انتخابات پیش رو که قرار است افرادی صلاحیت خود را از رای مردم کسب کرده  تا به نمایندگی از آنان سخن گفته و مطالبه گری کنند، قهر کردن با صندوق رای که از مهم ترین ارکان رفتار مدنی و پیش‌فرض دموکراسی است، نه تنها نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داشت  بلکه باعث پیشروی جریانهای افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است.

در این شرایط حساس؛ تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته، علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهدکرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی ها، تعصب‌ها و جناح‌بندی‌های پوچ است.

با اطلاع از دغدغه‌های فراوان معیشتی، اجتماعی و سیاسی که فشار مضاعفی بر ایرانیان بزرگوار تحمیل کرده، از تک تک خردمندان و دوراندیشان این سرزمین دعوت می‌کنم تا در کنار هم، برای اعتلای قانون و تقویت وحدت ملی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، حضوری چشمگیر و دشمن شکن داشته باشیم تا نقش خود را در اصلاح اشکالات ایفا کرده و شرمسار آیندگان نگردیم.

علی اکبر ناطق نوری

30 بهمن 98

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان